fbpx

המאמן של אחד המועדונים הגדולים בישראל, ירד לקבוצה מהליגה השנייה

המאמן מסאי דגו, שאימן בעונה האחרונה את מכבי חיפה, חתם בהפועל תל אביב, וינסה להחזיר אותה מהליגה הלאומית לליגת העל. דגו: "ההחלטה להגיע להפועל תל אביב הייתה מהלב, זה מועדון שיקר לליבי ופה התחלתי את דרכי בכדורגל"
חוזר למקום שבו התחיל. המאמן מסאי דגו צילום: אתר הפועל תל אביב

עד לפני שבוע הוא אימן באחד המועדונים הגדולים בישראל – מכבי חיפה. עכשיו, המאמן מסאי דגו, יורד לליגה השנייה כשסיכם על אימון הפועל תל אביב. גם הפועל תל אביב הוא שם מפואר בכדורגל הישראלי, אבל יש הבדל עצום בין משחקים מושכי קהל ורייטינג נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים לבין מפגשים בצהרי יום שישי נגד הפועל כפר שלם או כפר קאסם.

דגו (38) חתם אצל היורדת מליגת העל, לשנתיים כשהמטרה היא כמובן אחת – חזרה מהירה תוך עונה אחת לליגה הבכירה.

עוד לפני שחתם בשורות האדומים, היה דגו מועמד להפועל באר שבע ולמכבי פתח תקווה, אבל בסופו של דבר החליט על חזרה למועדון התל אביב, שם למעשה הוא עשה את תחילת דרכו בכדורגל. מסאי דגו שיחק בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב וגם ערך 15 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. גם את קריירת האימון שלו הוא התחיל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב כשאימן את קבוצת ילדים א'. בהמשך, הוא אימן גם בקבוצות נערים ב' ונערים ג', לפני מעבר לאימון קבוצות בוגרות, ביניהן: הפועל אשקלון, הפועל כפר סבא, הפועל פתח תקווה, עירוני קריית שמונה והפועל עכו.

בשנה האחרונה הוא הוביל את מכבי חיפה למקום השני בטבלה ולשמינית גמר הקונפרנס ליג. אחרי 3 שנים בהן זכתה באליפות, מכבי חיפה של מסאי דגו, לא זכתה באף תואר, וברק בכר, שיצא להרפתקה קצרה בכוכב האדום בלגרד, יחזור בעונה הבאה לעמוד שוב על הקווים של הירוקים מעיר הכרמל.

אגב, גם בקרב הבעלים הנוכחי, דייויד מינצברג, ובקרב מי שמתעניין ברכישת הקבוצה, אדמונד ספרא, יש קונצנזוס סביב מינויו של דגו למאמן.

מסאי דגו: "אני שמח לחזור להפועל תל אביב, מועדון שיקר מאוד לליבי ושנתן לי המון בתחילת הקריירה. ההחלטה שלי להגיע להפועל תל אביב הייתה מהלב ואני מודע לאתגרים ולמשימות שעומדות בפניי. אני יכול להבטיח שאעשה את הכל כדי שהמועדון הזה יחזור למקומות הגבוהים בכדורגל הישראלי ושנסב לאוהדים אושר וגאווה".

מנכ"ל הפועל תל אביב, עמית פסט: "אנחנו שמחים שמסאי דגו חזר למועדון בו גדל, ואנחנו סומכים עליו שיעזור לנו לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בעונה הקרובה. התרשמנו מאוד מהיכולות של מאסי ומהאישיות שלו. אנו מאמינים בו וניתן לו את כל הכלים כדי שיצליח להחזיר את הפועל תל אביב למקומה הטבעי בכדורגל הישראלי תוך כדי בניית יסודות טובים גם לעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות