fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליגה האירופית: מכבי חיפה תארח את סגנית אלופת בוסניה. בכר שוקל להחתים את הגנאי סאקי

הליגה האירופית: מכבי תארח את סגנית אלופת בוסניה, ז'לייזניצ'אר סרייבו, למשחק אחד של נוק-אאוט. הקשר האחורי איסאק סאקי על הכוונת של חיפה
סימן קשר אחורי זר. ברק בכר | צילום: עוז מועלם
סימן קשר אחורי זר. ברק בכר | צילום: עוז מועלם

בהגרלת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית, שנערכה ביום שני, נקבע כי מכבי חיפה תארח את סגנית אלופת בוסניה, ז'לייזניצ'אר סרייבו, למשחק אחד של נוק-אאוט. משחקי המוקדמות של הליגה האירופית ייצאו בסוף החודש לדרך. על פי החלטת אופ"א, בשל הקורונה, המשחקים השנה לא ייערכו בשיטת בית וחוץ, אלא בכל סיבוב יתקיים משחק אחד בלבד.

ז'לייזניצ'אר סרייבו סיימה במקום השני בליגה הבוסנית, והשנה, אחרי שני משחקי ליגה, ז'לייזניצ'אר עם שש נקודות במקום השני. בסגל של הבוסנים יש רוב מוחלט לשחקנים מקומיים מלבד שלושה קרואטים, סרבי ואוסטרלי. את הקבוצה מאמן אמאר אוסים, שגדל ושיחק בקבוצה רוב שנות הקריירה שלו ואף אימן את הקבוצה בשנות האליפות של תחילת המילניום.

על הנייר, מבין האופציות בשלב הראשון מכבי חיפה קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר שיכלה לקבל וככל הנראה היא תצטרך להציג יכולת טובה כדי לעבור את הקבוצה הבוסנית.

המאמן ברק בכר סימן כיעד ראשון של חיזוק את עמדת הקשר האחורי, והוא בוחן מספר זרים שעלו כאופציה, כשהשם האחרון שעלה על הפרק הוא של איסאק סאקי הגנאי. סאקי שייך לאלניאספור הטורקית, שדורשת עליו 700-500 אלף אירו דמי העברה, בעוד השחקן מבקש 500 אלף אירו שכר. כרגע הפערים נראים בלתי ניתנים לגישור ובמועדון מתלבטים לגביו. בכל מקרה, מדובר באופציה המועדפת על ברק בכר. סאקי, 26, משחק בעיקר כקשר אחורי, אך יכול לתפקד גם בעמדת הבלם.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות