fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדור הוא עגול

רוב פרשני הכדורגל סבורים שהפועל באר שבע בדרך הבטוחה לאליפות שנייה ברציפות. הקבוצה של אלונה ברקת וברק בכר נותנת חמישיות ורצה יפה, תוך הצגת כדורגל יעיל ותכליתי עם עומק בספסל. עד כאן הכל נכון, אלא שהיפה בכדורגל הוא, שאחרי עשרה מחזורים ופער של 5 נקודות בפסגה, עדיין מוקדם מאוד לפתוח את בקבוקי השמפניה ולהאמין שהמסלול קל כמו הבל פיהם של פרשני הספורט.

היו דברים מעולם, גם בארץ וגם בחו"ל. קבוצות שהיו בטוחות מדי בעצמן ונכנסו לסוג של נהיגה אוטומטית, שלא לומר שאננות, הופתעו כמה אפשר לסגור פערים בכדורגל. הדוגמה שעומדת מול עיני היא מכבי חיפה באליפות הראשונה שלה. הפער בינה ובין בית"ר ירושלים עמד על 13 נקודות – פער שבסופו של דבר נמחק והאליפות הוכרעה על חודה של נקודה במחזור האחרון.

עוד חמש שנים בירוק. נטע לביא (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יצליח להוביל את מכבי חיפה לאליפות? נטע לביא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אם נרצה דוגמה הפוכה, מכבי חיפה של אז רצה ראש בראש מול מכבי תל אביב לעונת אליפות שלישית ברציפות, ודווקא מאחוריהן, בפער של 8 נקודות, הגיחה לה הפועל תל אביב של דיוויד שווייצר וגילי לנדאו והסוף ידוע. בדקה ה-86 בבלומפילד, משער ספק בנבדל, הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה והוכיחה לכולם, שבמאני טיים את הכסף סופרים בדקות הסיום של עונה ארוכה ומתישה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות