fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים מרשימים למתעמלות ביאליק באליפויות ישראל

ארבעים מתעמלות מעירוני קרית ביאליק השתתפו בחודש האחרון באליפויות ישראל בדרגות השונות וזכו בהישגים מרשימים. ברכות לצוות המאמנות בראשותה של אנג'לה פלדמן
מדליית זהב בגמר הארצי. ניקול ורנקוב (משמאל) ועינב כץ (צילום: נחום סגל)
מדליית זהב בגמר הארצי. ניקול ורנקוב (משמאל) ועינב כץ (צילום: נחום סגל)

בחודש האחרון נערכו בפתח תקווה, חולון ובהדר יוסף תחרויות אליפויות ישראל בהתעמלות אומנותית בדרגות השונות. עירוני קרית ביאליק התייצבה לתחרויות עם 40 מתעמלות ואלה השתתפו בכל התחרויות ובכל הדרגות גם בתרגילים אישיים וגם בתחרות קבוצתית ובכולן זכו המתעמלות הצעירות בהישגים מרשימים.

בליגה א', בדרגת הכנה 4 (שנת 2005-2006) זכתה עדן פלג במקום ה-3.
בהכנה 3 (שנת 2004-2005) יווה אנדראוס דורגה במקום ה-2 ושחר אסידו במקום השלישי.
בהכנה 2 (שנת 2003-2004) דורגה גאיה טובי במקום השלישי.
בהכנה 1 (שנת 2002-2003) זכתה יעל אזימוב במקום ה-3 במוקדמות ובמקום ה-3 בתרגיל עם כדור בתחרות הגמר.

מעיין פוצ'טר דורגה בתרגיל עם אלות במקום השלישי במוקדמות ובמקום השני בתחרות הגמר.
שש בנות מעירוני ביאליק השתתפו בליגה תחרותית ובאליפות ישראל וכל השש הגיעו לגמר הארצי: עינב כץ, ניקול ורנקוב, נועה מילר, ליאל ויצמן, עדי כץ, ורוני שושני. ניקול ורנקוב זכתה במדליית זהב בתרגיל עם חבל בגמר הארצי. יצוין, כל שש הבנות מביאליק נכנסו לעשירייה הראשונה בארץ מתוך 40 מתעמלות שהשתתפו באליפות ישראל: ליגה תחרותית לשנת 2013.

המאמנת אנג'לה פלדמן מסכמת את האליפות: "זו גאווה גדולה למאמנות, להורים ולעיריית ק.ביאליק. ההישגים המצוינים הם פרי עבודה קשה ומקצועית של כל צוות המאמנות שעבודות עם הבנות במסירות. אין ספק שחלק נכבד מההצלחות צריך לזקוף לעובדה שעברנו להתאמן באולם הספורט המפואר על שם דני ז"ק. התנאים המצוינים והגודל של האולם שדרגו את האגודה ומאפשרים לנו לעבוד במקצועיות. תודה מיוחדת מגיעה לראש העירייה אלי דוקורסקי על תמיכתו באגודה ועל כך שאפשר לנו לעבור להתאמן באולם החדש".

מדליית זהב בגמר הארצי. ניקול ורנקוב (משמאל) ועינב כץ (צילום: נחום סגל)
מדליית זהב בגמר הארצי. ניקול ורנקוב (משמאל) ועינב כץ (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות