fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: מכבי חיפה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצה מאיחוד האמירויות

מכבי חיפה חתמה על הסכם עם קבוצת אל-אין מאבו דאבי, מהקבוצות המפוארות באיחוד האמירויות והוזמנה למשחק ידידותי באצטדיון חאזה בן זאיד
סמלי קבוצת אל-אין מאבו דאבי ומכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה רשמי
סמלי קבוצת אל-אין מאבו דאבי ומכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה רשמי

ניצני השלום: מכבי חיפה הודיעה ביום ראשון על שיתוף פעולה ראשון עם קבוצת אל-אין מאבו דאבי, מהקבוצות המפוארות באיחוד האמירויות.

נשיא המועדון, יעקב שחר: "אני שמח להביא לידיעתכם, כי המועדון שלנו הוזמן לקיים משחק כדורגל ידידותי, שייקרא 'משחק השלום', באבו דאבי נגד קבוצת אל-אין. מועדון אל-אין הוא מועדון הכדורגל הטוב ביותר באיחוד האמירויות והישגיו ידועים מאוד ברחבי אסיה.

"הודענו להם כי נשמח לשחק נגדם באבו דאבי (בעיר אל-אין באצטדיון חאזה בן זאיד) ולארח אותם בעיר שלנו, חיפה.

"תשובתם החיובית והמשמחת התקבלה זה עתה, ותאריך המשחק ייקבע בהמשך, לפי הלו"ז של שני המועדונים. תמיד האמנתי כי דרך הספורט אפשר לפתח יחסים ידידותיים.

"בעוד מספר ימים נחתום על מזכר ההבנות בין שני המועדונים, על מנת ליצור מערכת יחסים שתכלול שיתופי פעולה הן בצד הספורטיבי והן בצד העסקי.

"אני מודה מקרב לב להוד מעלתו, מוחמד בין טאלוב אל דאראי, יו"ר חברת  Al Ain clubהשקעות, שהיא הבעלים של מועדון הכדורגל והוד מעלתו ד"ר מאטאר אל-דארמקי, יו"ר מועדון הכדורגל אל-אין, שאפשרו את קיום האירוע. כמו כן אני מודה לזאב קריצ'בסקי, המנכ"ל והמייסד של חברת WE TOP EVENTS, שיצרה את הקשר בין המועדונים.

מתכוננים למפגש עם מכבי תל אביב

מכבי חיפה קיימה השבוע אימונים לקראת המשחק החשוב מול האלופה מכבי תל אביב . ניקיטה רוקאביצה, סאן מנחם וג'וש כהן, שהיו פצועים, חזרו לאימונים מלאים. גודסוואי דוניו הפצוע עורך אימונים חלקיים וצפוי לשוב לאימונים מלאים בשבוע הבא. הוא ייעדר מהמשחק הקרוב.

ביום שלישי אירחה מכבי חיפה בכפר גלים את הפועל נוף הגליל למשחק אימון וניצחה בתוצאה 4:0. מוזי כבש בדקה ה-40. רוקאביצה הכפיל. וילדסחוט כבש את השלישי ושרי חתם עם הרביעי.

הרכב מכבי חיפה: עמרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, רמי גרשון, סאן מנחם, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, טימוטי מוזי, מוחמד אבו פאני, ניקיטה רוקאביצה, סתיו נחמני.

שותפו: שריף כיוף (31), רז מאיר (46), חוסה רודריגז (46), עפרי ארד (46), בוגדאן פלאניץ' (46), טאלב טוואטחה (46), נטע לביא (46), מאור לוי (46), צ'יירון שרי (46), יאניק ווילדסחוט (46), איהאב אל עביד (46), ג'וש כהן (61).

 

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות