fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטורניר לזכרו של שמעון ספורטה: קרית ים תתמודד בגמר מול קרית חיים

קרית ים גברה בחצי הגמר על קרית אתא במשחק מותח רווי שערים שהסתיים בהכרעה בבעיטות מקו העונשין
ניצחון דרמטי על קרית אתא. שחקני קרית ים | צילום: הפועל קרית ים
ניצחון דרמטי על קרית אתא. שחקני קרית ים | צילום: הפועל קרית ים

במוצאי שבת נערך הטורניר לזכרו של שמעון ספורטה באצטדיון החדש בקרית ים, כאשר ארבע קבוצות השתתפו בטורניר: קרית חיים, עכו, קרית ים וקרית אתא. הקבוצות הורכבו בעיקר משחקנים תושבי העיר או משחקנים פעילים בקבוצות הפעילות בליגות הנמוכות של הפועל קרית חיים, הפועל קרית ים, מכבי ובית"ר קרית אתא.

חצי הגמר הראשון

בחצי הגמר הראשון נפגשו קרית חיים ועכו, ולמרות יתרון במחצית הראשונה של עכו, קרית חיים הוכיחה אופי במחצית השנייה, והפכה את התוצאה. 3:1 מרשים בסיום לקרית חיים (כבשו לקרית חיים: חוסין פיראן, עדן עובדיה ובן זינו).

חצי הגמר השני

בחצי הגמר השני כבר קיבלנו רמה גבוהה של כדורגל, והייתה גם דרמה של ממש, כאשר קרית אתא עלתה ליתרון מוקדם של 2:0 מול קרית ים. בתחילת המחצית השנייה, קרית ים צימקה ל-2:1, אך מיד לאחר מכן קרית אתא הגדילה את הפער ל-3:1. קצב כיבוש השערים המשיך, כשכדור חופשי מצוין של רפא ביטון מקרית ים צימק את התוצאה ל-3:2. ליאור דהן העלה את קרית אתא ל-4:2, אבל שלוש דקות לסיום קרית ים צימקה ל-4:3, וממש בדקת הסיום של המשחק היא גם השוותה ל-4:4, ששלח את המשחק להכרעה בבעיטות עונשין. בנקודה הלבנה קרית ים הייתה גדולה על קרית אתא, ניצחה 4:3 והעפילה לגמר מול קרית חיים שיתקיים ביום שישי הבא באצטדיון עכו.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות