fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הפועל חיפה תארח את משחקי הפלייאוף באצטדיון בעכו?

לא בטוח שבהתאחדות ובמינהלת יאשרו מהלך כזה, אך נודע כי יואב כץ שוקל לבקש זאת. הרקע: באצטדיון סמי עופר טוענים לחוב כספי של הפועל חיפה
פתח את הארנק. יואב כץ | צילום: אדריאן הרבשטיין
פתח את הארנק. יואב כץ | צילום: אדריאן הרבשטיין

על רקע החוב של הפועל חיפה, לו טוענים באצטדיון סמי עופר ובניסיון להוזיל עלויות, ביקשו במועדון החיפאי הצעת מחיר מהאצטדיון בעכו. בשל האיסור להחליף אצטדיון במהלך העונה, המהלך תלוי באישור המינהלת וההתאחדות.

הבעיה העיקרית במהלך שנבדק כעת היא התקנון, שלא מאפשר לקבוצה להעתיק את המגרש הביתי שלה במהלך העונה. אלא שבחיפה מקווים שאם אכן ינסו להוביל מהלך כזה, בהתאחדות ובמינהלת יתחשבו בבקשתה, על מנת לסייע למועדון להוזיל עלויות.

לחיפה הועברה הצעת מחיר מהמגרש בעכו הן לאפשרות שהמשחקים יתקיימו ללא קהל והן לאפשרות שהם יתקיימו עם קהל. כעת כץ צריך להכריע האם לנסות ולהניע מהלך שכזה.

ברקע המהלך נמצא החוב של הפועל חיפה לו טוענים בהנהלת האצטדיון בחיפה, שם טוענים שהפועל חיפה לא העבירה כספים על אירוח משחקים ומאיימים לאסור על הקבוצה לארח את משחקיה באצטדיון. מנהלי האצטדיון בודקים את האפשרות להוזיל עלויות לשני המועדונים בחיפה עבור השימוש במגרש במשחקי הפלייאוף העליון, אבל בכל מקרה לא מתכוונים לוותר או לעכב את תשלום החוב של הפועל חיפה.

הלך לעולמו מרדכי פיקר ז"ל

כדורגלן העבר של הפועל חיפה מרדכי פיקר נפטר אחרי מאבק במחלה קשה.

פיקר שיחק במשך 10 שנים בהפועל חיפה, בין השנים 1972-1962 ונחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים בתולדות המועדון. פיקר, שרשם גם שתי הופעות במדי נבחרת ישראל, היה שותף לזכייה בשני גביעי המדינה הראשונים, בהם זכה המועדון ב-1963 וב-1966. לאחר שעזב את הפועל חיפה שיחק בהפועל קרית אתא ובהפועל עכו.

המועדון פרסם הודעת תנחומים: "מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה, הבעלים יואב כץ הצוות המקצועי והשחקנים משתתפים בצערה של משפחה פיקר על מותו של מרדכי פיקר ז"ל. יהי זכרו ברוך".

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות