fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמר פלייאוף כדורעף נשים: הפסד לקרית אתא במשחק הראשון בסדרה

ניצחון לא פשוט (3:1) ביום ראשון להפועל כפר סבא על הפועל קרית אתא בפתיחת סדרת גמר הפלייאוף לנשים, כפר סבא ניצחה בקלות בשתי המערכות הראשונות אלא שאז בנות קרית אתא התעוררו ניצחו את השלישית ולא היו רחוקות מלנצח את המערכה הרביעית.
גמר הפלייאוף. צילום: איגוד הכדורעף רשמי
גמר הפלייאוף. צילום: איגוד הכדורעף רשמי

ביום ראשון הפועל עירוני קרית אתא התארחה באולם בר לב למשחק מול הפועל כפר סבא במסגרת גמר הפלייאוף והפסידה 1:3  (20:25, 25:22, 14:25, 12:25)

לפני המשחק נערך טקס פרידה מרגש ממאמן הפועל כפר סבא בשנים האחרונות חן הימפלרב שנפרד מהקבוצה בתחילת העונה לאחר שהשיג לא פחות משבעה תארים ושמונה סגנויות ועבר לאמן את נבחרת ישראל בכדורעף לנשים

המשחק החל בשליטה של כפר סבא שניצחה בקלות את המערכה הראשונה לאחר הצטיינות של לייה שיניין ושל אניה ויליקי הוותיקה שהובילו את חברותיהן לניצחון מוחץ במערכה.
המערכה השניה היתה העתק של המערכה הראשונה ונראה ששחקניות קריית אתא לא מצליחות להיכנס למשחק בעוד כפר סבא בניצוחה של הקפטנית הוותיקה גלית דבש זוכה שוב ושוב בנקודות ליד הרשת.
אלא ששחקניות קריית אתא התעוררו במערכה השלישית בעיקר הודות להצטיינות של המצליבה דה קסטרו שהפגינה משחק נהדר והצליחה לסחוף את חברותיה לניצחון צודק במערכה

המערכה הרביעית החלה בשליטה של השחקניות של עד שמאי מקריית אתא שהצליחו להוליך אחרי פתיחה מצויינת 10:14, אלא שאז השתנה המשחק והשחקניות של המאמן אלעד שפגט מכפר סבא זכו בשבע נקודות רצופות ונטלו את ההובלה במערכה 14:17, מכאן ועד לסיום המערכה המשיכה כפר סבא להוליך ביתרון קטן  אך יציב עד לניצחון במערכה ובמשחק כולו.

5 שחקניות של הפועל כפר סבא בלטו עם ספרות כפולות: גלית דבש (62% בהתקפה, 5 חסימות ואייס) ויילינה שיינין (50% בהתקפה, חסימה אחת) עם 14 נקודות כ"א, אניה ויליקי (69% בקבלה, 48% בהתקפה, ואייס) וממי דיוף (36% בהתקפה, 6 חסימות ו-2 אייסים) עם 13 נקודות כ"א, וניקול קוריאה (71% בקבלה, 29% בהתקפה, חסימה ו-2 אייסים) סיימה עם 10 נקודות. הקבוצה סיימה עם 63% בקבלה ו-44% בהתקפה, חסמו 14 כדורים, השיגו 7 אייסים וביצעו 24 טעויות כלליות במשחק (12 בסרב, 4 בקבלה ו-8 בהתקפה).
ליה די קאסטרו (37% בהתקפה, חסימה אחת ואייס אחד) הובילה את  הפועל עירוני קרית אתא עם 19 נקודות. 56% בקבלה לקבוצה ו-32% בהתקפה, חסמו 6 כדורים, 4 אייסים וסיימו עם 22 טעויות כלליות במשחק (6 בסרב, 4 בקבלה ו-12 התקפות).

 

גיא שמאי, מאמן הפועל קרית אתא: "כל הכבוד לכפר סבא על הניצחון ועל אווירת הכדורעף הטובה באולם בר לב. התחלנו את המשחק בצורה קצת מהוססת הבנות התרגשו מהמעמד אך כאשר נכנסנו למשחק הצגנו יכולת טובה .נתכונן למשחק הבא על מנת לנצח ולהשוות את הסדרה. מכאן אני אשמח להזמין את כל אוהבי ואוהדי הכדורעף להגיע ולתמוך בקבוצה ביום חמישי במשחק הבית".

איתמר כהן, עוזר המאמן של הפועל כפר סבא: "הגענו מוכנים לסדרה הזו, פתחנו טוב מאוד ובמערכה השלישית הייתה לנו קצת ירידת מתח, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה הכי חשוב. נלמד מה שצריך ונבוא מוכנים גם למשחקים הבאים".

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות