fbpx

ג'ודו: נבחרת הנשים של ישראל גרפה 6 מדליות בתחרות הגראנד סלאם מונגוליה

נבחרת הנשים של ישראל בג'ודו רשמה עוד הישג היסטורי אחרי שקטפה 2 מדליות זהב, מדליית כסף אחת ו-3 מדליות ארד בתחרות היוקרתית גראנד סלאם מונגוליה. המאמן שני הרשקו: "גאה בספורטאיות שלנו שצלחו עוד תחנה לקראת המטרות הבאות"
גפן פרימו (שנייה משמאל) מתגאה במדליית הזהב בה זכתה צילום: איגוד הג'ודו העולמי

נבחרת ישראל לנשים בג'ודו רשמה תחרות מוצלחת במיוחד בגראנד סלאם שנערך במונגוליה כשגרפה 6 מדליות מתוך 8 משתתפות. המשלחת הישראלית יכלה לסיים עם יותר מדליות, אבל ההגרלה זימנה שני מפגשים ישראליים בין המתחרות, כך ששתיים מהן הודחו בקרב על מדליית הארד.

גפן פרימו (23), זכתה במדליית זהב אחרי שניצחה בגמר את אמדין בושאר מצרפת בווזארי. קודם לכן, גברה פרימו על יריבות מקוריאה, מונגוליה ואוזבקיסטן.

"אני שמחה לסיים את התחרות עם מדליית זהב", סיכמה פרימו, "המדלייה הושגה בזכות עבודה קשה שלי ושל הצוות בראשות המאמן שני הרשקו שמלווה אותי".

תמר מלכה זכתה במדליית ארד בקטגורית משקל עד 48 ק"ג אחרי שניצחה בקרב על המדליה את שירה הראשוני.

מלכה: "זו פעם שנייה שאני זוכה במדליית ארד בתחרות גראנד סלאם וזה מרגש אפילו יותר מהפעם הראשונה".

גילי שריר זכתה גם היא במדליית ארד בקטגורית משקל עד 63 ק"ג, אחרי עוד ניצחון ישראלי כשגברה על חברתה לנבחרת, ענבל שמש.

שריר: "אני שמחה לפתוח את השנה האולימפית עם מדלייה. אחרי האכזבה שהייתה לי באליפות העולם, אני שמחה ומאושרת לעלות שוב על הפודיום ולהוכיח לעצמי שגם בימים פחות טובים אני מסוגלת להתמודד ברמות הגבוהות".

מאיה גושן, שהתמודדה בקטגורית משקל של עד 70 ק"ג, זכתה במדליית ארד אחרי ניצחון על יריבה מיוון.

ענבל לניר, אלופת העולם במשקל עד 78 ק"ג, זכתה במדליית זהב אחרי ניצחון בשני ווזארי על מאמי אומקי מיפן.

לניר: "זו פעם ראשונה שאני זוכה במדליית זהב בסבב עולמי ואני ממש שמחה על כך. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להשתתף בגראנד סלאם מונגוליה ולצלוח אתגרים חדשים. אני מודה למאמן שני הרשקו ולכל הצוות המקצועי.אני מקדישה את המדליה לסבא שלי, אמנון, שחוגג יום הולדת 80. מזל טוב, סבא".

רז הרשקו פספסה מדליית זהב במשקל פתוח אחרי שהפסידה בגמר לוואקאבה טומיטה מיפן, והסתפקה במדליית כסף.

הרשקו: "אני מאוד מאוכזבת מההפסד. הרגשתי טוב לאורך כל התחרות וגם בקרב עליתי בתחושה טובה. לצערי, לא הצלחתי, אבל אלמד מההפסד ואדאג להשתפר בפעמים הבאות".

מאמן נבחרת הנשים בג'ודו שני הרשקו סיכם: "נבחרת הנשים שלנו סיימה את התחרות עם 6 מדליות שממקמות אותנו במקום השני הכללי אחרי יפן. אני גאה בספורטאיות שלנו ומודה באופן אישי לצוות המאמנים עידו בר וצ'רלס צ'יבאנה על המחויבות ועל ההשקעה. ההישג ההיסטורי הזה עוד עוד תחנה בדרך הארוכה שלנו בענף הג'ודו ואנחנו כבר מסמנים את המטרות הבאות".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות