fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשעה טובה הסגל מלא

אחרי הצטרפותם של החלוץ הענק גליינור פלט והקשר הפולני עם הרקורד המרשים, לודוביק אוברניאק, אפשר לומר שהסגל סגור. עכשיו צריך להביא תוצאות/ עמית פרוסנר
עשוי לחזור להרכב. אלירן עטר צילום: אדריאן הרבשטיין
עשוי לחזור להרכב. אלירן עטר צילום: אדריאן הרבשטיין

בשעה טובה, מכבי חיפה סוף סוף הצליחה להשלים את הסגל שלה לעונת 2015-2016. להתקפה הצטרף חלוץ הפועל באר שבע לשעבר גליינור פלט. פלט הוא חלוץ 9 קלאסי. הוא גבוה מאוד, נוגח מצוין ויש לו בעיטה חזקה מאוד. הוא גם מכיר את ישראל ואת ליגת העל, כך שאפשר לצפות שיהיה לו קל להתאקלם במכבי. חוץ מפלט הצטרף לודוביק אוברניאק, לטעמי אחד השחקנים המסקרנים ביותר שאי פעם נחתו בארץ.

אוברניאק הוא קשר ששיחק בנבחרת פולין והופיע ביורו 2012, אבל גם ללא הרזומה הבינלאומי המכובד, מדובר בשחקן מוכשר מאוד ששיחק בליל הצרפתית יחד עם אדן האזארד, מוסא סו, יוהאן קבאי ועוד ועוד ולקח שם דאבל. בליל הוא שיחק בעיקר באגפים. בבורדו הוא שיחק בעיקר כשחקן מתחת לחלוץ, כך שהוא למעשה מסוגל לשחק כמעט בכל תפקיד בקישור. אם הוא יביא לכאן את היכולת שלו מהליגה הצרפתית, מדובר כאן בשחקן שיכול לעשות את ההבדל ולעזור מאוד למכבי להגיע לאירופה.

עשוי לחזור להרכב. אלירן עטר  צילום: אדריאן הרבשטיין
עשוי לחזור להרכב. אלירן עטר צילום: אדריאן הרבשטיין

אין ספור אפשרויות בהתקפה
עד עכשיו רוני לוי שיחק 2:4:4, מכבי נראתה קטסטרופה והפסידה פעמיים. נצטרך לחכות להמשך הליגה כדי לראות באיזה מערך לוי יבחר, אבל מה שבטוח, למכבי יש בארבע העמדות ההתקפיות עומק וללוי יהיה כאב ראש לא פשוט כשכולם יהיו בריאים: נעזוב לרגע את אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', אופיר קריאף ועטאא ג'אבר. ככל הנראה שניים מהם ישחקו או כשני קשרים ב-2:4:4, או שניים מתוך השלושה ב-3:3:4.

למכבי יש כרגע את יוסי בניון, איסמעיל ריאן, חן עזרא, אוברניאק, איתי שכטר, אלירן עטר, אלון תורג'מן, שובל גוזלן, שחר הירש ופלט. גם אם ניקח בחשבון שגוזלן או הירש יצאו להשאלה, יהיה מעניין לראות מי ישחק בהרכב. אפשר להניח שפלט יהיה החלוץ הראשון מכיוון שהוא נותן למכבי סט יכולות שפשוט תפור על כמעט כל הקישור מאחוריו. אוברניאק גם הוא הגיע לשחק בהרכב.

גם באמצע, וגם אם לוי יתפקד אותו כקשר על אחד הקוים. אלירן עטר הוא השחקן הכי טוב בקבוצה, ועכשיו, אחרי הסולחה בינו לבין המאמן, אפשר להניח שגם הוא יחזור להרכב. כלומר לא משנה אם זה יהיה 3:3:4, או שזה יהיה 2:4:4, ככל הנראה ריאן, שכטר, עזרא ובניון יאבקו על מקום אחד. לטעמי אגב, לוי חייב להפסיק עם ה~2:4:4 המיושן הזה גם כי השחקנים שלו, ובמיוחד עטר דרינצ'יץ' ואוברניאק מתאימים הרבה יותר ל-3:3:4, וגם כי ב-2:4:4 מכבי לא מייצרת שום דבר מהמרכז והיריבות שלה מקבלות המון שטחים לצאת למתפרצות.

אז עכשיו יש מספיק איכות בקבוצה להגיע לאירופה. השאלה הגדולה היא, באיזה מחזור נזכה לראות סוף סוף את ההרכב החזק ביותר של מכבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות