fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה אדירה לכדורגלני הצפון

רן בן שמעון, עדן בן בסט ועידו שטראוס פותחים בקרית ים אקדמיה לכדורגל לכל הגילאים. אירופה זה כאן
עדן בן בסט, רן בן שמעון ועידו שטראוס | צילום: יח"צ
עדן בן בסט, רן בן שמעון ועידו שטראוס | צילום: יח"צ

מאמן נבחרת קפריסין רן בן שמעון, קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט והבעלים של מתחם גולאסו עידו שטראוס מקימים בית ספר לכדורגל לכל הגילאים בקרית ים, ומבטיחים מתקנים שלא מביישים את הרמות הגבוהות ביותר באירופה.

עידו שטראוס, ספר לנו קצת על הפרויקט.
כפי שהרגשנו לפני שבנינו את מיזם הגולאסו שבאה ממחסור ענק למגרשים ראויים, כך הרגשו גם הפעם מחסור באקדמיה לכדורגל אמיתית, כזו שיכולה לתת מענה רחב לאחר שעות ביה"ס ועד שעות הערב ותכלול בה תזונה נכונה, עזרה בלימודים, אימוני העשרה ואימוני כדורגל.

מה החזון שלכם?
החזון הוא להקים מחלקת נוער מלאה מגיל 4 ועד קבוצת הנוער כולל, ללא קבוצת בוגרים.
השנה ניתן מענה רחב לבית ספר לכדורגל החל מגיל 4 ועד קבוצות טרומים א', ב', ג' כקבוצות ליגה. החל משנה הבאה יחד עם האצטדיון העירוני החדש, שיהיה מוכן בעוד מספר חודשים, נחבר אלינו גם את כל קבוצות הליגה, ילדים , נערים ונוער.

למה פתחתם דווקא בקרית ים?
אנחנו בקריית ים. קריית ים זה הבית שלנו. מי שעוקב אחרי הפעילות שלנו רואה ומבין כמה ילדי הצפון ובפרט ילדי קרית ים הפכו את המתחם לבית. כל האזור כאן נולד מחדש. זה התחיל בגולאסו, ממשיך באצטדיון העירוני, בחיבור הטיילת החדשה בנינו לבין חוף הבתולה, כבישים חדשים…קריית ספורט לכל דבר.

אהלן רן, כיף לראות אותך כאן בארץ. בתור אחד שאנחנו יודעים שלא היה קשור לשום מחלקת נוער ולשום מועדון כדורגל, מה גרם לך כן לבוא וכן לקחת את המושכות של הבעלים לאקדמיה לכדורגל בקרית ים? מה הערך המוסף שאתה הולך לתת לילדים ולהורים שיהיו אצלך?
ראשית, מדויק מאד. אוסיף ואומר שעד לפני כמה שנים שהתחלנו במסע גולאסו, עסקיי האישיים לא נגעו בכדורגל. תראה, אין ספק שיצרנו פה משהו מיוחד. כיום, מאות ילדים בכל הגילאים פוקדים את המתחם שלנו כל יום, בשלל פעילויות. הכדורגל זה בלב, בקרביים, ברגע שנעשתה אלינו הפנייה, הרגשתי שזה הזמן שלי מעבר להיותי מאמן כדורגל, לתת לילדים שלנו את הכלים הטובים ביותר להצליח.

זה מתחיל במתקנים המקצועיים שישמשו אותנו. מדובר ב-8 מגרשי אימונים בטופ לבל של הכדורגל הישראלי. מבחינתי, הערך המוסף יהיהבעבודה צמודה ומחבקת לא רק עם ילדי המחלקה, אלא גם עם הוריהם. אנחנו נקיים המון אסיפות הורים בנושאים שונים בהם נפרוס בפני ההורים המון כלים שיעזרו להם לקדם את ילדם מבחינה ערכית בנוסף לפן המקצועי".

מצטרף לדבריו עדן בן בסט ואומר "לי אישית כיף ומרגש החיבור עם שני חבריי כאן.
רן מבחינתי מאמן כדורגל בחסד עליון, דמות להערצה מגיל צעיר. את עידו הכרתי דרך הגולאסו. לראות את המקצועיות שבה הוא עובד, את הנתינה וההשקעה שלו לפרטים הקטנים ביותר, נתנו לי להבין שאני יכול להיות רגוע בכל הנושא הניהולי".

עדן, אתה חוזר הביתה לקריות כקפטן הפועל חיפה. איך אתה הולך לשלב את זה עם האקדמיה?
"על דבר אחד מיד הסכמנו שלושת השותפים – אף אחד משלושתנו לא הולך לתת רק את השם. שלושתנו נהיה שותפים בעשייה ובבניית מחלקת הנוער. אם זה רן, שתקופה ארוכה נמצא בהשתלמויות במועדוני נוער באירופה ומכין את תכנית האימונים. אם זה אני, שאגיע מדי שבוע לאימונים ואעזור בכל הצד המקצועי על המגרש וכמובן עידו, שכל הנושא הניהולי יהיה תחת שרביטו. שמח מאד מהחיבור שלנו, מתרגש לצאת לדרך ומחכה לראות את כולכם ב-25/7".

"אנחנו רוצים להזמין את כולם ב-25/7 החל מהשעה 17:00 להפנינג כדורגל ועמדות רישום במתחם גולאסו. נספר על המחלקה, נספר על החזון,נקיים תחרויות, נקיים אסיפה עם ההורים ונמיין את הילדים לפי גילאים במגרשים. הכניסה חופשית החל מהשעה 17:00". אומר עידו שטראוס.

אנחנו נהיה שם. ואתם?

לדף הפייסבוק לחצו

לפרטים והרשמה חייגו: 9572*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות