fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדקה ה-89: מכבי חיפה ניצחה את הפועל נוף הגליל 2:3 במשחק הכנה

הירוקים לא ממש הרשימו במשחק מול הקבוצה הממוקמת בתחתית הליגה הלאומית. נקודות האור: רמי גרשון ורז מאיר ששבו מפציעה והשחקנים הצעירים
מעניין מה הוא חשב. יעקב שחר | צילום: אתר מכבי חיפה
מעניין מה הוא חשב. יעקב שחר | צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה לא הרשימה אתמול, שלישי במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת החזרה לליגה לאחר פגרת הקורונה, אבל יצאה עם ניצחון 2:3 דרמטי על נוף הגליל מתחתית הליגה הלאומית. זה לא היה פשוט למכבי חיפה, שנקלעה לפיגור מוקדם, איבדה יתרון ונזקקה לשער בדקה ה-89. אך בכל זאת, אפשר לומר, כי החבורה של מרקו בלבול פתחה ברגל ימין את העונה המחודשת.

המחצית הראשונה

בלבול בחר לפתוח את המשחק מול היריבה מהליגה השנייה עם רמי גרשון ורז מאיר ששבו מפציעות ארוכות. מנגד, בחלק הקדמי, הוא פתח עם מוחמד עוואד וירדן שועה. למרות זאת, בדקה ה-8 נקלעו הירוקים לפיגור בעקבות שער מרגלי גיא דהן. צ'ירון שרי איזן בדקה ה-20 מבישול של מאיר, ולמרות שני ניסיונות נוספים של הירוקים, הקבוצות ירדו למחצית בשוויון 1:1.

דור העתיד

נקודות האור של הירוקים הגיעו מהשחקנים הצעירים – סוף פודגוראנו וסתיו נחמני. בפתיחת המחצית השנייה שתי הקבוצות ערכו 11 שינויים, כשאצל מכבי חיפה עלו למגרש חמישה שחקני נוער. אחד מהם היה פודגוראנו בן ה-18, שבדקה ה-80 העלה את הירוקים ל-1:2 מבישול של סינטיהו סלליך והשלים מהפך.

בדקה ה-87 ריאן אשמוז איזן ל-2:2, אבל המילה האחרונה הייתה של שחקן נוער נוסף של מכבי חיפה, החלוץ סתיו נחמני, שבדקה ה-89 כבש את שער הניצחון.

בישל. סינטיהו סלליך | צילום: אתר מכבי חיפה
בישל. סינטיהו סלליך | צילום: אתר מכבי חיפה

החדשות הכי טובות מבחינת מרקו בלבול מגיעות מכיוונם של שחקני ההגנה רמי גרשון ורז מאיר, שחזרו מפציעות ארוכות. גרשון שותף לראשונה מאז חודש אוגוסט במשחק של הקבוצה כשפתח בהרכב, ונראה שהוא יוכל לעזור לירוקים בפלייאוף. עבור רז מאיר זהו משחקו הראשון מאז דצמבר. בסך הכל שיתף בלבול 22 שחקנים, כשהיחידים שלא שותפו היו דולב חזיזה ויובל אשכנזי הפצועים וכן טרנט סיינסבורי וניקיטה רוקאביצה.

הרכב מכבי חיפה

גו'ש כהן (ג’ו קוזמינסקי, 55), ארנסט מאבוקה (לייו, 46), רז מאיר (רוני לאופר, 58), עאיד חבשי (עפרי ארד, 46), רמי גרשון (סוף פודגוראנו, 46), איקוום אוטין (סאן מנחם, 46), מקסים פלקושצ'נקו (נטע לביא, 46), צ'ירון שרי (מאור לוי, 46), יאניק וילדסחוט (איברהים ג'ואברה, 46), מוחמד עוואד (סנטיהו סלליך, 46) וירדן שועה (סתיו נחמני, 46).

הרכב נוף הגליל

שגיא מלול, (רועי פוקס, 46), מחמוד ג'אבר (ליעד אלמליח, 46), תום סקלובין (לב כהן, 46), דיוויד אקווה (איתי ארזי, 46), קובי מור (אייל מלול, 46), ים כהן (ראובן גל, 46), רועי שוקרני (ירין חתוקאי, 46), גיא דיין (ריאן אשמוז, 46), עודד צוקול (עידן גולן, 46), גיא דהן (יובל אבידור, 46) ואחמד קסום (מוניר חוג'יראת, 46).

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות