fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור אתא סגרה את הסגל

השבוע הצטרף לקבוצה זר שני, ליאון פאוול, שמשחק בעמדה 5. הקבוצה החלה להתאמן ביום שני עם כל הסגל, כולל המאמן, שרון אברהמי, שחזר ממקדוניה עם נבחרת הקדטים, אחרי הצלחה פנטסטית
שרון אברהמי
שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)
שרון אברהמי
שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)

ביום שני קיימה קבוצת הכדורסל של אליצור עירוני קרית אתא את האימון הראשון לעונה החדשה. פאזל השחקנים נסגר השבוע אחרי שהנהלת הקבוצה החתימה שחקן זר, שמשחק בעמדה 5. מדובר בליאון פאוול (25, 2.02). פאוול שיחק בשנתיים האחרונות במכסיקו וארגנטינה.

עם הצטרפותו של פאוול הושלם סגל הקבוצה, שכולל את הישראלים: לירן מורן, רועי יחיא, ניב זקס, אלאור תורג'מן, בר נתיב אוריאל לב וטל שבת. שני מתאזרחים: גורדון לואיס וג'ו'י קיצל ושני זרים: ג'וליאן מיילס וליאון פאוול. עניינו של תומר גינת, שחקן הפועל נהריה שמבקש להצטרף לקבוצה, עדיין בבוררות. השחקן והקבוצה ממתינים להחלטת הבורר, בינתיים הוא מתאמן בשורותיה.

מאמן הקבוצה, שרון אברהמי, שני עוזריו: שלומי אבוחצירה וכפיר נויימן, מאמן הכושר נמרוד מלמוד, מנהלי הקבוצה ישראל גלט, אליו מצטרף העונה, חנן קסטיאל, והיו"ר נפתלי בנטוב מקווים שהעונה הקרובה תהיה לא פחות טובה מאשר הקודמת. ואם תהיה עוד יותר טובה, מה טוב. אברהמי חזר ביום שני ממקדוניה ביחד עם נבחרת הקדטים (עד גיל 16) של ישראל, שהשתתפה באליפות אירופה דרג ב'. 12 נבחרות השתתפו באליפות. הנבחרת של אברהמי הפתיעה כשניצחה בכל חמשת משחקי הבית המוקדם בצורה משכנעת מאוד. במשחק חצי הגמר גברה הנבחרת על נבחרת צ'כיה 63:76 ובגמר נוצחה על ידי מונטנגרו. למעשה משחק הגמר היה על היוקרה, שכן שתי הנבחרות הבטיחו את עלייתן לדרג א'. מבחינת אברהמי זה היה הישג ענק, שכן לא היו ציפיות גדולות להצלחה מהנבחרת הזו. ביום ראשון הוא חזר לארץ ונשמע מאושר.

מגיע לך ולנבחרת שאפו ענק, מה סוד ההצלחה שלכם?
מלכתחילה לא ציפו לגדולות מכם. "הנבחרת הזו הייתה מגובשת מאוד, בלי אגו. עשינו הכנה טובה ומבחינה טקטית עשינו את הדברים הנכונים".

הכתבה המורחבת בסופ"ש במדור הספורט של "הד הקריות"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות