fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה בכדורסל: מדליית כסף לנבחרת העתודה של ישראל

נבחרת העתודה של ישראל עד גיל 20 נתנה פייט אדיר לנבחרת הבלתי מנוצחת של צרפת, אבל אחרי הארכה נכנעה לה, 89:79. המאמן אלעד חסין: "גאה בכל אחד ואחד בשחקנים שלנו. מה שעשינו באליפות שימח מדינה שלמה"
סגני אלופת אירופה. נבחרת העתודה של ישראל צילום: אתר אליפות אירופה

נבחרת העתודה של ישראל עד גיל 20 הפסידה בגמר אליפות אירופה לנבחרת צרפת, 89:79, אחרי הארכה והתנחמה במדליית כסף ובתואר סגנית אלופת אירופה.

ישראל נתנה פייט חזק לנבחרת הצרפתית שלא הפסידה אף משחק בטורניר ואף גררה אותה להארכה, שם הנבחרת הישראלית כבר נשברה.

ישראל פתחה בביטחון את המפגש ובדקה החמישית הוליכה, 5:13. הצרפתים ניסו להגיב אבל המומנטום הישראלי נשמר וכך גם היתרון עד לסיום הרבע הראשון, 17:26 לישראל.

מרפת פתחה חזק את הרבע השני ובריצה 0:7 הדביקה את הפער ובדקה ה-16 כפתה שוויון, 35:35. ישראל לא הצליחה להתעשת והצרפתים המשיכו עד למהפך בסיום המחצית הראשונה, 44:47.

מעודדים מחזרתם לעניינים, גם המחצית השנייה נפתחה בבליץ צרפתי של 0:6 שהעלה את יתרונם ל-44:53. ישראל לא נשברה ועד לסיום הרבע השלישי צמצמה להפרש סביר, 61:57.

הרבע האחרון המשיך להיות שקול וצמוד. בדקה ה-37, עם יתרון של 6 נקודות, זה היה נראה בדרך לזכייה צרפתית, אלא שלישראל היו תוכניות אחרות והיא הצליחה להשוות ל-68:68, דקה אחת לסיום. הצרפתים עלו ל-70:68, וישראל שוב הגיבה, 70:70. צרפת יצאה להתקפה, קלעה, ועלתה ל-70:72. 17 שניות לסיום, ישראל שוב דייקה בהתקפה ושוב איזנה את התוצאה ל-72:72, ששלחה את הקבוצות להכרעה בהארכה. צרפת עלתה להארכה בטירוף ושלוש שלשות רצופות שלה גמרו למעשה את הסיפור.

לישראל קלעו: נועם יעקב – 31 נק', דניאל וולף – 17 נק' (16 כדורים חוזרים), רון ציפר – 15 נק', יובל לוין – 9 נק', אריאל אייזיק – 3 נק', יואב ברמן ודניאל גואטה – 2 נק' כ"א.

המאמן אלעד חסין: "היינו מאוד קרובים, לכן האכזבה גדולה. למרות זאת, אני גאה בשחקנים שהגענו למעמד הזה. צרפת הביסה נבחרות ב-30, 40 ו-50 הפרש ופה הם הזיעו על כל נקודה שעשו וניצחו אותנו בשיניים. שיחקנו נגד נבחרת מצוינת, אתלטית ומנוסה ולנו היה לב גדול. בהארכה כבר נפלנו מהרגליים והיה לנו נורא קשה. בסיום המשחק הלכתי לשחקנים שלי וחיבקתי כל אחד מהם. אמרתי להם שהם גדולים ושמה שהם עשו בטורניר הזה שימח מדינה שלמה. עשינו טורניר יוצא מן הכלל ושיחקנו כדורסל טוב. היה לי נורא כיף ונהניתי מכל רגע. כל המדינה גאה במעמד שהגענו אליו ובמה שעשינו באליפות אירופה".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות