fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הגברים: גם קבוצות כדורגל הנשים של מכבי צור שלום והפועל קרית ים בדרך לאיחוד

הקבוצה המאוחדת צפויה לשחק בליגה הלאומית לנשים, כשהמטרה - לגייס יותר ספונסרים ולהעמיד קבוצה איכותית, שתיאבק על ההעפלה לליגת העל לנשים, שהיא גם הליגה הבכירה
האצטדיון החדש בקרית ים ישמש את הקבוצה המאוחדת | צילום: עצמי
האצטדיון החדש בקרית ים ישמש את הקבוצה המאוחדת | צילום: עצמי

אחרי האיחוד של קבוצות כדורגל הגברים מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא, מגיע תור הנשים.

ל"הד הקריות" נודע, כי בשבועיים האחרונים מתנהל משא ומתן מתקדם לגבי איחוד המסתמן בין קבוצות הנשים של מכבי צור שלום והפועל קרית ים. אם האיחוד ייצא לפועל הקבוצה צפויה לשחק בליגה הלאומית לנשים, כשהמטרה – לגייס יותר ספונסרים ולהעמיד תקציב ראוי שיכול להפוך את הקבוצה לאיכותית, כזו שתיאבק על ההעפלה לליגת העל לנשים, שהיא גם הליגה הבכירה.

האיחוד המסתמן יכלול לא רק את קבוצות הבוגרות, אלא גם את מחלקות הנוער בגילאי טרומיות ילדות ונערות. הדבר יכול להקנות בסיס חשוב ואיתן ליצירת מחלקת נוער איכותית לנשים באזור הקריות.

הקבוצה המאוחדת אמורה להתאמן ולשחק באצטדיון החדש בקרית ים, כשבהמשך הדרך חלק מהפעילות תעבור לאצטדיון החדש שנבנה בקרית ביאליק.

עוד נודע, כי בדרך להסכם הסופי נשארו כמה פרטים קטנים שאמורים להיפתר במהלך השבוע. אם הכל יילך הקבוצה המאוחדת תהיה עובדה מוגמרת בתוך פחות מחודש.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות