fbpx

אגרוף תאילנדי: שיר כהן ניצחה בהופעת הבכורה שלה בארגון הלחימה השני בטיבו בעולם

הלוחמת הישראלית בת ה-23, גברה בנוק אאוט בסיבוב השני על יריבתה הבולגרית. כהן: "גאה לייצג את ישראל באחת הזירות הגדולות בעולם"
בכורה מוצלחת. שיר כהן (משמאל) מוכתרת למנצחת צילום: וואן צ'מפיונשיפ

שיר כהן (23), לוחמת האגרוף התאילנדי, רשמה בכורה מוצלחת במיוחד בהופעתה הראשונה ב-one championship, ארגון הלחימה השני בגודלו בעולם, לאחר שגברה על יריבתה תיאודורה קירילובה מבולגריה בנוק אאוט טכני בסיבוב השני של הקרב.

כהן, שעלתה לזירה עם השיר "יוניקורן" של נועה קירל, הפגינה יכולת מצוינת מול יריבה מנוסה ובלתי מנוצחת וסללה את דרכה לניצחון באופן מרשים ביותר והוכיחה כי היא שייכת לליגה של הגדולות בענף.

כהן: "זהו רגע מרגש מאוד עבורי ואני שמחה על ניצחון הבכורה שלי במסגרת ארגון בכיר כל כך בענף. אני גאה לייצג את ישראל באחת הזירות הגדולות בעולם, במיוחד בתקופה כזאת. הימים שלפני הקרב היו לחוצים, אבל גם מעניינים. יש פה סיקור ברמה בינלאומית. מלווים, מצלמים ומראיינים אותך בכל צעד. זה חדש לי, אבל בסך הכל אני נהנית מהחוויה. ניסיתי כל הזמן להתרכז בקרב הראשון וידעתי שמדובר במשימה לא קלה נגד יריבה בוגרת ממני, עתירת ניסיון והישגים וללא הפסד בקריירה. ברגע שעליתי לזירה, הייתי בשיא ההתרגשות ועם דמעות בעיניים. עליתי לקרב עם מגן דוד כי היה לי חשוב להראות שאני מייצגת את המדינה שלי ואת כל היהודים בעולם, שחווים ימים לא פשוטים מאז המלחמה. עליתי באמונה וגאווה שאני הולכת לנצח ואני מאושרת שעשיתי את זה. המטרה שלי עכשיו היא להמשיך לטפס בדירוג ואני מקווה שזאת רק ההתחלה. אמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר מקרב לקרב ולהילחם עבור עם ישראל. הניצחון הזה מוקדש לחטופים שנמצאים בעזה וכמו כולם, גם אני מייחלת לשחרורם וחזרתם הביתה".

לכהן מאזן של 8 ניצחונות לעומת הפסד אחד בקריירה המקצוענית שלה, והגיעה אל המעמד המכובד לאחר שניצחה בשנה שעברה 3 קרבות בדרך לזכייה בטורניר Road To One תאילנד.

הלוחמת הישראלית ביצעה את ההסבה מקיקבוקס לאיגרוף תאילנדי לפני שנה וחצי, ואז גם עברה להתגורר בתאילנד, שם היא מתאמנת יומיום במכון הבכיר FAIRTEX, עם הלוחמים והלוחמות הבכירים בענף. לכהן קריירה ארוכה בנבחרת ישראל לקיקבוקס, כאשר תחת הנבחרת זכתה במדליית הזהב במשחקי העולם ב-2022, סגנית באליפות העולם בוגרות, מספר זכיות באליפות אירופה לבוגרות וזכיות באליפות העולם ואירופה לנוער.

ארגון ONE CHAMPIONSHIP הוקם בשנת 2011 ומקיים תחתיו קרבות MMA, אגרוף תאילנדי, קיקבוקס וג'יו ג'יטסו ופעילותו מתקיימת בעיקר במדינות אסיה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות