fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיבוב בקניונים: הנחות, מבצעים, בילויים

כל מה שקורה בקניונים בקריות ובחיפה
בשבת הבאה בחוצות המפרץ. "גיבורפי" (איור: יח"צ)
בשבת הבאה בחוצות המפרץ. "גיבורפי" (איור: יח"צ)

הקיץ כבר פה, ותודו שיש לכם צורך עז לשדרג את המלתחה, ורצוי בכמה שפחות כסף. בדיוק לשם כך יזם קניון שער הצפון את יריד האופנה הגדול, במהלכו יוצעו שלל מבצעים על קולקציות הקיץ של רשתות ומותגים מובילים. בין המבצעים הבולטים: גולף _ חולצות טי ב~39.90 שקלים, חולצות פולו ב~49.90 שקלים וברמודות ב~69.90 שקלים; רשת גינגר _ 50 אחוז הנחה על כל פריטי ההלבשה; TNT _ 1+1 על מגוון פריטים המשתתפים במבצע; הוניגמן _ 50 אחוז הנחה על מגוון פריטים. שמלות נשים ב~59.90 שקלים בלבד. חולצות טי ב~39.90 שקלים בלבד; זיפ _ חולצות טי חלקות ב~20 שקלים. ויש עוד, אז פשוט תגיעו.

מבצעי אופנה בלעדיים בקניון שער הצפון (צילום: יח"צ)
מבצעי אופנה בלעדיים בקניון שער הצפון (צילום: יח"צ)

וזה מה שקורה בשבוע הקרוב בעזריאלי קרית אתא בגזרת המבצעים החמים: פוקס _ שלושה פריטים ב~29.90 שקלים; הודיס _ מבחר פריטים ב~19.90 שקלים; טופ טן _ מבחר תיקים וארנקים ב~20 שקלים; דלתא _ מבחר פריטים בטווח מחירים של 19.90_4.90 שקלים; נעמן _ עד 70 אחוז הנחה. ומה עוד? ביום א' 18.6 _ ממשיכים במופעים לכבוד חודש הספר. "הנסיכה והצפרדע" בשעה 17:30 ברחבה המרכזית. ביום ב' _ חוג חיות בשעה 17:00. ביום ג' _ מתנפחים ונהנים בין השעות 20:00_17:00, וביום ה' ב~11:00 _ בייבי בתנועה בג'ימבורי. בנוסף, משחקייה וג'ימבורי חינם בכל ימות השבוע.

לעיני כ~1000 הורים וילדים ובמעמד ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, יו"ר אגודת הכדורסל נפתלי בנטוב ומנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא, ירון ספיר, התקיים השבוע בהיכל הספורט טקס סיום הפעילות של בית הספר לכדורסל. הטקס כלל הופעת כדורסל של ילדי גני החובה בעיר, הרצאה של הכדורסלן הפורש בן רייס וחלוקת מדליות וגביעים לשחקנים המצטיינים על ידי מאמני בית הספר וההנהלה וכן גביעים לשחקנים המתגייסים. ראש העירייה בירך את השחקנים והצוות החינוכי והעניק את גביע השחקן המצטיין האגודתי לעונת 16/17 לשחקן קבוצת הנערים הלאומית, לירון יודן.

טקס סיום הפעילות של בית הספר לכדורסל. ראש העירייה יעקב פרץ, יו"ר האגודה נפתלי בנטוב ומנכ"ל עזריאלי קרית אתא ירון ספיר (צילום: עיריית קרית אתא)
טקס סיום הפעילות של בית הספר לכדורסל. ראש העירייה יעקב פרץ, יו"ר האגודה נפתלי בנטוב ומנכ"ל עזריאלי קרית אתא ירון ספיר (צילום: עיריית קרית אתא)

רשת ההמבוגרים Black, בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מרעננת את התפריט ומתחדשת במספר מנות ייחודיות עשירות בטעמים. עכשיו, רק תחליטו על מה בא לכם? פיתה קבב עם שני שיפודי קבב על סלט חסה קצוצה בצל בפלאנצ'ה, עגבניות צרובות בגריל וטחינה ירוקה; פיתה בורגר עם ממרח פלפלים, ירקות המבורגר, שתי קציצות של מיני בורגר ורוטב מיונז שום; פיתה מטפטפת עם בשר קצוץ בפלאנצ'ה, חסה, פטרוזיליה, בצל סגול קצוץ ומעט סלסה מעל. המנה מוגשת עם טחינה בצד; כבד עוף צלוי, בצל לבן ורצועות פלפלים אדומים על הפלאנצ'ה, פרוסות עגבנייה, הכל על הפלאנצ'ה, חם וטעים בפיתה. מחיר כל מה 59 שקלים. בתיאבון.

פיתה קבב. תפריט חדש ומרענן בבלאק (צילום: סשה פליט)
פיתה קבב. תפריט חדש ומרענן בבלאק (צילום: סשה פליט)

המינוי לחיים בריאים מתחיל בעופר גרנד קניון חיפה. שימו לב: קונים בסכום הגבוה מ~299 שקלים בחנויות הקניון ומשתתפים בהגרלת מינוי שנתי להולמס פלייס גרנד קניון. ארבעה מינויים שנתיים יוגרלו בין המשתתפים, וכל זה קורה מיום ראשון הקרוב ועד סוף החודש. בנוסף, לקוחות הקניון יוכלו ליהנות במהלך יוני משבוע התנסות בהולמס פלייס בעלות של 25 שקלים בלבד.

חיים בריאים בעופר גרנד קניון (צילום: יח"צ)
חיים בריאים בעופר גרנד קניון (צילום: יח"צ)

יוני שמח מאוד בחוצות המפרץ אאוטלט: בימי שישי _ שישי LIVE _ בוקר של מוזיקה, דוכני אוכל ועוד. בימי שבת _ הצגות ומתנפחים. הכניסה חופשית. היום, שישי, יופיעו הזמרים אבי וקרן ויצמן; בשישי הבא, 23.6 _ הזמר מורדי שיטרית, ובעוד שבועים, 30.6, מופע להיטים אקוסטי. מחר, שבת _ ההצגה "הבית שלי", ובשבת הבאה _ "גיבורפי". תארזו את הילדים ותבואו. יהיה כיף.

בשבת הבאה בחוצות המפרץ. "גיבורפי" (איור: יח"צ)
בשבת הבאה בחוצות המפרץ. "גיבורפי" (איור: יח"צ)

חיפה, מנילה "פסטיבל הפיליפינים" התקיים זו השנה העשירית במרכז קסטרא _ חוצות היוצר, בפאתיה הדרומיים של העיר חיפה בראשון האחרון, עם מאות חוגגים והפתעה בדמותה של פרינסס ריברה וירטודזו, שהיא אחת הזמרות המצליחות והנערצות בארצה.

רעיון הפסטיבל נולד מתוך יוזמה משותפת של עיריית חיפה ושגרירות הפיליפינים בישראל, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה בין חיפה ובירת הפיליפינים מנילה שהן ערים תאומות.

שגריר הפיליפינים בישראל, נתנאל אימפריאלי, נתן את האות לפתיחת הפסטיבל בנגינת המנוני שתי המדינות. נשאו דברים: אימפריאלי, אש העיר המארחת יונה יהב, קונסול הכבוד של הפיליפינים בחיפה כרמל הכהן ונציגת הבעלים של מרכז קסטרא אביבה דנקנר.

במקום התקיימו סמינר על תיירות פיליפינית, אליו הוזמנו נציגי חברות תיירות וחברות טיסה וכן תערוכת צילום, שנתנה הצצה על יעדי תיירות בפיליפינים. דוכני אוכל אקזוטיים עם מיני מזון אוריינטלי היוו מוקד משיכה עיקרי.

התוכנית האמנותית כללה, מלבד "מלכת הלבבות" הפיליפינית פרינסס ריברה וירטודזו, גם אמנים רבים אחרים, ביניהם אפריל שני, האווי דנאו, קתלין אליגדו, להקות מחול, אמן הג'אגלינג גיא קפלן וג'וי נאג הישראלית, בת למהגרים פיליפינים, אשר קטפה את המקום השלישי והמכובד ב"דה וויס ישראל".

נצפו נהנים מכל רגע: שרון קלוג'ני, מנהלת אגף החינוך בעיריית חיפה, אריאלה פייביש בוגנים, ניר שובר, פזית כהן בן עמי, הילה מור, שלומי אמור ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות