fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס משוחח בשני טלפונים בזמן נהיגה והתברר שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה

כביש 79 נחסם (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
כביש 79 נחסם (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

נהג בן 27 נתפס על ידי משטרת התנועה בעת שנסע בכביש 22, עוקף קריות, ושוחח בשני טלפונים סלולרים בו זמנית. וכדי להוסיף חטא על פשע, התברר כי מעולם לא הוציא רשיון נהיגה.

משטרת התנועה מבצעת בימים אלה פעילות אכיפה ממוקדת בכביש עוקף קריות נגד עבירות מסכנות חיים וביריונות בכביש. ביום שלישי בערב הבחינו שוטרים שהיו בפעילות בנהג שמדבר בטלפון תוך כדי נהיגה. כשהתקרבו אליו הבחינו כי הוא אוחז טלפון נוסף בידו השנייה ומשוחח גם בו.

ניידת משטרה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

השוטרים עצרו את הנייד ומתברר כי בנוסף לשני הטלפוני שהחזיק תוך כדי נסיעה, בדיקה במסוף המשטרתי העלתה כי הוא מעולם לא הוציא רשיון נהיגה. עוד עלה כי כבר לפני שנה הוא נתפס נוהג ללא רשיון נהיגה אולם זה לא הרתיע אותו להמשיך לנהוג ללא רשיון. הנהג נעצר לחקירה ולצורך הבאתו בפני בית משפט ורכבו הושבת.

ממשטרת התנועה נמסר כי היא תמשיך לפעול ביד קשה ואפס סובלנות כלפי אלו המרשים לעצמם לנהוג ללא רשיון נהיגה תוך סיכון חיי אדם ושלום הציבור. "נפעיל את כל האמצעים שעומדים לרשותינו על מנת להציל חיים ולשנות את תרבות הנהיגה בכבישים" נמסר ממשטרת התנועה. כעת נותר להמתין ולראות מה העונש שישית עליו בית המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות