fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקבע מותו של התינוק שיולד לאחר התאונה בכביש 6

טרגדיה שלישית: לאחר מותן של האם והבת בתאונה ליד מחלף בן שמן, נקבע הבוקר מותו של התינוק שיולד בניתוח קיסרי
זירת התאונה בכביש 6. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שלושה ימים אחרי התאונה הקשה בכביש 6, שבה נהרגו ענת רוזנברג ואמה אירנה דובינסקי מקרית ים, נמסר הבוקר, שלישי, כי נקבע מותו של התינוק שיוּלד אחרי התאונה, בשבוע ה-32 להריונה של אמו. במרכז הרפואי שיבא נאבקו על חייו של היילוד מרגע שחילצו אותו בניתוח קיסרי במצב של מוות קליני, אך למרות כל המאמצים של הצוות הרפואי נקבע מותו.

ענת רוזנברג ז"ל | צילום: באדיבות עיריית קרית ים

עם הגעתו של התינוק לבית החולים נמסר כי סיכויו לשרוד קלושים. אמש דיווח בית החולים כי במהלך החג חלה הידרדרות במצבו של התינוק. יתר הפצועים בתאונה השתחררו בימים האחרונים.

סרגיי, אביו של התינוק שמת הלילה, נפצע בתאונה באורח קל, כמו גם בת נוספת, אליסה, 7. ששת נוסעי הרכב המסחרי, שהתנגש ברכבם של ההרוגים, נפצעו באורח קל עד בינוני. על פי החקירה הראשונית עולה כי הרכב הפרטי פגע במעקה הבטיחות, הסתובב אל הכביש ולאחר כמה שניות נפגע בעוצמה מהרכב המסחרי שהגיח מאחור.

עיריית קרית ים שלחה צוותים לשני בתי הספר ואנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי שוחחו עם התלמידים. בחטיבת הביניים רודמן שבה למדה רוזנברג, הוקמה פינת הנצחה לזכרה. לצד תמונתה הודלקו נרות זיכרון.

עורכי הדין רענן שמואלי ואילנה בן חיים, שמייצגים את סרגיי צ'בוטרב, אב המשפחה שנהג ברכב, מסרו "המדובר במקרה מצער של תאונה קשה ובה מרשנו איבד בני משפחה. יובהר, כי מרשנו דאג למסור את גירסתו בהקדם למשטרה.
כמו-כן, נדאג לצילום מלוא חומר החקירה ואת תגובתו נטען בבית המשפט הנכבד". בעדותו שניתנה ביום רביעי השבוע במשטרה, מסר האב כי במהלך הנסיעה חזרה מירושלים, הבחין בעשן שיוצא ממזגן המכונית ולדבריו "נכנס לי גורם זר לעיניים, מיצמצתי ופגעתי במעקה". כתוצאה מהפגיעה במעקה הוטחה הרכב חזרה לכביש ונפגע בעוצמה על ידי רכב מסחרי שהגיח מאחור.

עו"ד רענן שמואלי. צילום: יח"צ
עו"ד אילנה בן חיים. צילום: יח"צ

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות