fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצחון מוחץ לדוד אבן בקרית ים. אין שינויים במועצת העיר והקואליציה תישאר יציבה

חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן
חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, מתחיל את הקדנציה השנייה שלו כראש עירייה נבחר עם נצחון מוחץ של 83 אחוז מקולות הבוחרים. שלומי טל, שהתמודד מולו, קיבל רק 17 אחוז מקולות הבוחרים.

במועצת העיר בקרית ים אין שינויים מיוחדים: סיעתו של אבן צור עם חמישה מנדטים, ישראל ביתנו שלושה מנדטים, ג'נו פלס שלושה מנדטים, משנים כיוון שני מנדטים, ש"ס מנדט אחד ושלומי טל עם מנדט אחד.

זכייה מוחצת בבחירות. דוד אבן צור. צילום: פרטי
זכייה מוחצת בבחירות. דוד אבן צור. צילום: פרטי

בבחירות הקודמות ב-2013 השתתפו בבחירות רק 31 אחוז מבעלי זכות הבחירה בעיר, השיעור הנמוך ביותר בארץ. הפעם עמד שיעור הבוחרים על 45 אחוז, דבר המעיד על מעורבותם הערה של תושבי העיר בקביעת עתידם.

"התוצאה הזו רק מחייבת אותי ליותר אחריות ויותר עשייה עבור העיר" מסר אבן צור "התוצאה מראה על האמון שהציבור נותן בי אחרי חמש שנים של עשייה וזה כמובן מחייב אותי לעשות יותר הרבה יותר ולהמשיך לפתח את העיר כדי להצדיק את האמון הזה. במועצת העיר תהיה קואליציה מקיר לקיר, כפי שהייתה עד כה".

אבן צור מסר כי הוא מכוון את ישיבת מועצת העיר הראשונה להדלקת נר ראשון של חנוכה. "אני רוצה שתהיה ישיבת מועצת עיר חגיגית ולהודות לתושבים". אבן צור מתכוון לכבד בהזמנה לישיבת מועצת העיר את מי שהיה המנהל שלו בפנימיית ימין אורד, יצחק מאיר.

שלומי טל מסר: "מודה מקרב לב לכל הפעילים והתומכים שלקחו חלק בתקופה מאתגרת. רצינו להוביל שינוי, אך אני מקבל את מה שרוב הציבור בעיר רצה. אפעל ככל יכולתי גם בהמשך, בהתנדבות, למען תושבי קריית ים. תודה לכולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות