fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח משפטו של מקסים טל המואשם ברצח אשתו

טל מואשם כי רצח את אשתו מריה בעודה שוכבת במיטתה ולא עשה דבר כדי להצילה בעוד היא גוססת לנגד עיניו
מריה טל ז"ל | צילום: פייטסבוק
מריה טל ז"ל | צילום: פייטסבוק

בבית המשפט המחוזי בחיפה נפתח היום, רביעי, משפטו של מקסים טל מקרית ביאליק, המואשם שרצח לפני כחודשיים את אשתו, מריה טל, באמצעות סכין. טל כופר בהאשמות נגדו וממשיך לדבוק בגרסתו, כי אשתו שמה קץ לחייה.

מכתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות, עולה כי מקסים טל מצא מתחת לכרית טלפון נייד שלא היה מודע לקיומו ושבו היו התכתבויות בין אשתו לגבר אחר. בבוקר למחרת הוא הודיע למעבידו שאינו מרגיש טוב, חזר הביתה ולקח את שתי הילדות לגן הילדים. בהמשך, כך בכתב האישום, חזר מקסים טל לבית, נטל סכין ודקר את אשתו בעודה שוכבת במיטה. לאחר מכן התקשר לאמו ואז הזעיק את מד"א, בעוד שמריה גוססת לנגד עיניו, ומבלי שעשה דבר על מנת לסייע לה ולנסות להצילה. התביעה טוענת, כי הרקע לרצח הוא קנאתו של מקסים לאשתו והרצון שלה להתגרש ממנו לטובת גבר אחר.

פרקליטו של מקסים טל, עו"ד רועי קרן | צילום: יח"צ

במהלך כל החקירות טען מקסים טל, כי אשתו היא זו ששמה קץ לחייה, לאחר שהוא אמר לה שברצונו להתגרש ממנה בעקבות הרומן שהיא מנהלת עם גבר אחר. עם זאת, בין הראיות הפורנזיות שהוגשו לבית המשפט נמצא דוח המכון הפתולוגי, שקבע כי מריה טל לא שמה קץ לחייה וכן טביעת אצבעו של מקסים טל שנמצאה על הסכין שגרמה למותה של מריה.

סנגורו של מקסים טל, עו"ד רועי קרן: "גרסתו של מקסים עקבית וסדורה. מדובר בתיק נסיבתי בלבד, הראיות נגדו חלשות ולא ייתכן שיביאו להרשעה ברצח". עו"ד קרן כפר בשמו של מקסים טל בעבירות המיוחסות לו, ובית המשפט נעתר לבקשתו לקבל ארכה של כמה ימים על מנת ללמוד את חומר החקירה שנמצא בידי הפרקליטות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות