fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסה להרשים צעירה ונעצר בחשד למכירת מריחואנה

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

רצונו של צעיר בן 19 להרשים צעירה יפיפיה הסתיים במעצרו בחשד שמכר סם מריחונה לאחר שהתברר שאותה צעירה היא למעשה שוטרת סמויה.

 עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ

בסוף השבוע האחרון באחת המסיבות שנערכו בקריות לציון יום העצמאות פגש הצעיר, תושב קרית ים, את הצעירה. על פי עורך דינו, אביעד חייט, התפתח בין השניים חילופי דברים והחשוד שהוקסם מהצערה ניסה להרשים אותה ולמכור לה מריחואנה. לצערו הרב של החשוד התברר כי מדובר בשוטרת סמויה והמעשה המיוחס לצעיר תועד על ידי המשטרה והוא נעצר לחקירה.

החשוד הובא לבית משפט השלום בקריות שם טען עו"ד חייט "לא ניתן לשלול סברה שמדובר בניסיון של בחור צעיר לנסות את מזלו עם עלמת חן יפת תואר ולשתף פעולה עימה". עו"ד חייט אף העלה בפני בית המשפט את האפשרות כי מדובר למעשה במעשה שידול מצידה של הסוכנת הסמויה.

התובע המשטרתי ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים אולם השופטת, סימי פלג קימלוב, לאחר שהתברר כי לחשוד אין עבר פלילי, הורתה על שחרורו ממעצר בערבות כספית ותנאים מגבילים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות