fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנכה זירת המטרות של צה"ל

זירת המטרות החדשה. צילום: דוצ
זירת המטרות החדשה. צילום: דוצ

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, חנך את זירת המטרות באמ״ן, זאת כחלק מהקמת מנהלת המטרות המטכ״לית בגלילות. הטקס נערך בנוכחות מפקד המנהלת, אלוף-משנה ר׳, חיילים ומפקדים באגף המודיעין.

עם כניסתו לתפקיד הנחה הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי על הקמת מנהלת המטרות המטכ״לית, אשר תהווה מוקד המאגד תחתיו את כלל הגופים העוסקים בייצור מטרות לחירום ולשגרה בצה״ל. המנהלת תעמיק את הקשר לקצה המבצעי בפיקודים ובזרועות השונים ומטרתה לאפשר תהליך מבצעי יעיל ואפקטיבי לצד הגברת קצב ייצור המטרות לכלל הגזרות על פי תעדופן.

לראשונה במסגרת המנהלת ישולבו טכנולוגיות אגף המודיעין בתחומי ה- Data Science ולמידת מכונה לטובת ייצור מטרות. זירת המטרות באמ״ן, אשר נחנכה השבוע, פועלת מזה כחודש על פי הנחיית הרמטכ״ל בתעדוף לזירה הדרומית, במסגרת מאמץ לשיפור המוכנות ללחימה ברצועת עזה.

האלוף הימן: "ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, הגדיר את נושא ייצור המטרות כאחד מהמאמצים המרכזיים בכניסתו לתפקיד. במסגרת זאת, ועוד לפני כן, החלטנו לרכז מאמץ ולהקדיש את מיטב הנוער והטכנולוגיה לעשות משהו שונה וחדשני בעולם המטרות. לצד הכמות תפקידנו לא לאכזב באיכות, זאת במטרה להשפיע על האויב בעת הלחימה, ובין המלחמות באופן חד וקטלני. יש פה שותפות רב-זרועית לנושא החשוב הזה. אחד הדברים המרגשים ביותר הוא גיוון המקצועות, החילות השונים, והתפקידים שונים, כולם במקום אחד למשימה אחת – מדובר בעוצמה חסרת תקדים. ההתארגנות הזו היא הבסיס למפעל המידע האמ״ני, היא הגרעין ליכולת המתפתחת להסיק מתוך המידע ידע מבצעי שישמש אותנו בזירת המלחמה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות