fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נזקים למרכז הנוער בקרית אתא בגלל עבודות בנייה פרטיות

מתקנים את הנזקים. צילום: דוברות העירייה
מתקנים את הנזקים. צילום: דוברות העירייה

בימים אלה החלה עיריית קרית אתא בביצוע עבודות תשתית דחופות במרכז הנוער והצעירים ברחוב מורדי הגטאות. העבודות מתבצעות לאחר שמחלקת הנדסה בעירייה גילתה נזקים שנגרמו ליסודות המבנה ולתשתיות התת קרקעיות של מים, ביוב, חשמל וכבלים על ידי קבלן פרטי שביצע עבודות במגרש הסמוך.

הקבלן חרג מגבולות ביצוע המגרש ופעל בניגוד להיתר שניתן לו על פי חוק באופן שחייב את העירייה לעצור באופן מיידי את הפעילות במרכז מטעמי בטיחות, במטרה לתקן את הנזקים שנגרמו. במקביל, עירייה תפעל גם בהליך משפטי כנגד היזם והקבלן.

מרכז הנוער והצעירים משמש כמועדון חברתי בשעות אחר הצהריים עבור בני נוער, הורים צעירים, חיילים משוחררים ועוד. בשעות הבוקר משמש המבנה לפעילות גימלאים. מעיריית קרית אתא נמסר: "אנו רואים בחומרה את פעילותם הבלתי חוקית של הקבלן והיזם שפעלו בסמוך למרכז וגרמו נזקים כבדים ליסודות המבנה. מתוך אחריות ודאגה לשלום תושבי העיר, נאלצנו לסגור את הפעילות במקום כאשר אנו פועלים במלוא המרץ על מנת לתקן את הנזק שנגרם ולהשיב את הפעילות השוקקת לסדרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות