fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תופקד תוכנית להקמת פארק עירוני חדש במבואותיה הצפוניים של קרית ים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות המליצה להפקיד את התוכנית להקמת הפארק, שישתרע על שטח של כ–157 דונם ויכלול טיילת שתתחבר לטיילת של קרית חיים
פארק עירוני חדש בקרית ים. יוקם בשטח הפתוח בין מפעל רפאל לשכונת אלמוגים | הדמיה: יח"צ
פארק עירוני חדש בקרית ים. יוקם בשטח הפתוח בין מפעל רפאל לשכונת אלמוגים | הדמיה: יח"צ

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות המליצה להפקיד בוועדה המחוזית את התוכנית להקמת פארק עירוני חדש בקרית ים, במבואותיה הצפוניים של העיר, בשטח הפתוח בין מפעל רפאל לשכונת אלמוגים.

הפארק המתוכנן ישתרע על שטח של כ–157 דונם ויחבר את השטח הציבורי הפתוח והשטחים המיועדים למוסדות ציבור לרצף שטחי ציבור גדולים, המחברים בין מזרח העיר לטיילת העירונית שלאורך רצועת החוף המתחברת בימים אלה לטיילת של חוף קרית חיים.

הפארק יכלול על פי התוכנית טיילת, שטחי ספורט ונופש, חניון ציבורי, כיכר עירונית ומוסדות ציבור. עם השלמת המתחם יוכלו תושבי הקריות ליהנות מאחת הטיילות הארוכות באזור מחוף נאות שבדרום ועד שכונת סביוני ים שבצפון, שאורכה יהיה יותר מ-4 ק"מ.

ראש העירייה דוד אבן צור המוביל את התוכנית זה תקופה ארוכה בירך על ההחלטה ואמר כי בכך משלימה קרית ים צעד נוסף בביסוס מעמדה כבירת החוף של הקריות. אבן צור: "הטיילת, שהקמתה יוצאת לדרך, עומדת להיות אחת הטיילות היפות והפעילות בצפון ואנחנו מאמינים כי היא תמשוך אליה אלפי מבקרים מכל האזור".

יצוין, כי גם בימים, בהם משבר הקורונה היה בעיצומו, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות המשיכה פעילותה השוטפת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במטרה לשמור על רצף תפקודי ולקדם תוכניות ופרויקטים עתידיים. הוועדה המשיכה כל העת הזו לטפל בבקשות להיתרים, לקלוט תוכניות ולהנפיק תעודות גמר.

חדשות נדל"ן נוספות

מוזמנים גם לדף הפייסבוק של הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות