fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא מכירות בשכונת אפקה: חברת גיא ודורון לוי מדווחת על מכירת 132 דירות בחודש

חברת גיא ודורון לוי יצאה במבצע חסר תקדים שזכה להצלחה גדולה. נותרו עוד 12 פנטהאוזים המוצעים במחירים מיוחדים החל מ-1.749 מיליון שקל ובתנאי מימון מיוחדים
מכירת מספר שיא של 132 דירות בתוך חודש בשכונת אפקה בקרית ביאליק | צילום: גיא ודורון לוי
מכירת מספר שיא של 132 דירות בתוך חודש בשכונת אפקה בקרית ביאליק | צילום: גיא ודורון לוי

חברת גיא ודורון לוי מדווחת על מכירת מספר שיא של 132 דירות בתוך חודש בשכונת אפקה בקרית ביאליק. החברה יצאה במבצע חסר תקדים, שבמסגרתו הציעה הנחה של 200-50 אלף שקל לדירות חמישה חדרים בשכונה, חלקן לאכלוס מיידי. המבצע זכה להצלחה גדולה והביא למכירת 122 דירות רק בחודש יוני. עדכון המחיר הביא לגל עצום של פניות ועניין מצד רוכשים מכל הארץ עם נוכחות משמעותית של תושבי חיפה והקריות.

חברת גיא ודורון לוי מציעה כרגע 12 פנטהאוזים שנותרו לשיווק בפרויקט במחירים מיוחדים המתחילים ב-1.749 מיליון שקלים 1.865 מיליון שקלים. מדובר בפנטהאוזים של חמישה חדרים המשתרעים על שטח של 149-136 מ"ר וכוללים מרפסות גדולות של 69-30 מ"ר. לכל פנטהאוז שתי חניות ומחסן.

עם סיום מכירת הפנטהאוזים תשלים חברת גיא ודורון לוי את השיווק והמכירה לשלב זה. עד כה מכרה החברה בשכונה 853 דירות. בימים הקרובים תכריז החברה על פתיחת השלב האחרון והסופי בשכונה בהיקף של 146 יחידות דיור.

אפקה: בית לאלפי תושבים

אפקה היא השכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום במטרופולין חיפה. לאחר סיום הבנייה היא תכלול כ-4500 דירות ותשמש בית לאלפי תושבים. השכונה תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד. השכונה נמצאת במיקום מצוין בצמוד לעורק התחבורה הראשי – כביש עוקף קריות המוביל למפרץ ולחיפה וכן חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה.

אפקה כבר החלה להתאכלס וניתן לראות את כי התושבים משתמשים במוסדות החינוך – גנים ובית הספר היסודי הפועלים בשכונה. הדירות המוצעות כעת הן המלאי האחרון של החברה בשכונה והן מיועדות לאכלוס מהיר – חלקן באופן מיידי וחלקן בטווח של החודשים הקרובים. בדיקות שמאיות מצאו כי פערי המחירים בשכונה עומדים על עשרות אחוזים מתחת למחירי השוק ביחס לדירות חדשות בקריות ובחיפה.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני: "בחודש האחרון גילינו כי הציבור מאמין בשכונת אפקה ורואה בה מקום אידאלי למגורים. המבצע שעשינו הוכיח כי גם בתקופה לא רגילה כמו זו שאנו נמצאים בה כעת, הציבור יודע לנצל ההזדמנויות טובות הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינת המחיר, מצביע ברגליים ומגיע למשרדי המכירות וקונה דירות. כעת אנו מציעים את 12 הפנטהאוזים שנותרו במחירים מיוחדים במכירה פתוחה לכל הציבור. בימים הקרובים נכריז על השלב הבא והאחרון בשיווק בשכונת אפקה. בסך הכל בנתה החברה בשכונה 997 דירות".

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות