fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כפיר נערכת לתחילת העבודות ההקמה של שכונה פרטית בסביוני ים בקרית ים

פרויקט KFIR YAM יציע כ-115 דירות גדולות של החל מכ-118 מ"ר, בבנייני בוטיק בסטנדרט גבוה. הוא מוקם בשטח של כ-11 דונם שקבוצת כפיר רכשה מאפריקה ישראל למגורים ומשיכון ובינוי
פרויקט KFIR YAM בשכונת סביוני ים | הדמיות: olin
פרויקט KFIR YAM בשכונת סביוני ים | הדמיות: olin

קבוצת כפיר נערכת לתחילת עבודות ההקמה של השכונה הפרטית KFIR YAM בשכונת סביוני ים בקרית ים, שתציע כ-115 דירות גדולות של החל מכ-118 מ"ר, בבנייני בוטיק. הדירות הן של ארבעה, חמישה ושישה חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים בסטנדרט בנייה גבוה עם מרפסות גדולות.

פרויקט KFIR YAM יוקם בשטח של כ-11 דונם שקבוצת כפיר רכשה מאפריקה ישראל למגורים ומשיכון ובינוי בתמורה ל-32.6 מיליון שקלים. עבודות ההקמה של הפרויקט צפויות להימשך כ-24 חודשים.

המכירות לפרויקט יבוצעו ממשרד המכירות של פרויקט OLYMPIA TOWERS  בשכונת גלי ים החדשה.

לקבוצת כפיר פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות במחירים נוחים ובקרוב גם בחיפה. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, שמקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.

קבוצת כפיר מקימה כיום כ-665 דירות בקריות – בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין בקרית אתא, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה מתוכן כ-449 דירות בקרית ים  בפרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים, בפרויקט ביאליק מול הים, גם הוא בקרית ים ובפרויקט החדש המתוכנן בשכונת סביוני ים.

ביאליק מול הים

הפרויקט בקרית ים א' במסגרת תמ"א 38 מציע 36 דירות לכניסה מיידית, לאחר שהתקבל טופס 4 והיתר אכלוס. בנוסף, נפתח פנטהאוז לדוגמה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדירה, מהסביבה ומהנוף.

גורדון 7, 9, 11, קרית מוצקין

באזור המרכזי והשקט ביותר ברחוב גורדון בקרית מוצקין בונה החברה שלושה בנייני בוטיק. האכלוס בחודשים הקרובים.

LUX KUK, קרית מוצקין

פרויקט LUX KUK ברחוב הרב קוק 81 קרית מוצקין הוא פרויקט בוטיק -LUXRY EDITION, המציע 10 דירות בלבד והטבה לרוכשים: ליווי אישי של מעצבת פנים מחברת נועם דיזיין. המחירים: החל מ-1.5 מיליון שקלים.

דפנה 66, קרית ביאליק

פרויקט דפנה 66 בלב קרית ביאליק הוא בניין בוטיק פינתי של שבע קומות בלבד. הדירות מוצעות כעת במחירי השקה של החל  מ-1.2 מיליון שקלים. בנק הפועלים מלווה את הפרויקט.

יש למה לצפות

בקרוב, יחל שיווקו של פרויקט חדש ברחוב תל מאנה 56 בשכונת אחוזה היוקרתית בחיפה.

מרכז המכירות: "כפיר סנטר", אח"י אילת 34, קריית חיים טלפון: 8026*

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות