fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כפיר: כל הדירות ב"ביאליק מול הים" נמסרו לרוכשים

בפרויקט של קבוצת כפיר, הנמצא במיקום מצוין ונגיש בקרית ים א', נותרו למכירה דירות אחרונות לאכלוס מיידי בתנאי רכישה מיוחדים
מרפסת הפנטהאוז בפרויקט "ביאליק מול הים" של קבוצת כפיר | הדמיה: סטודיו לומו
מרפסת הפנטהאוז בפרויקט "ביאליק מול הים" של קבוצת כפיר | הדמיה: סטודיו לומו

קבוצת כפיר מדווחת, כי בימים אלה, נמסרו כל הדירות לרוכשים בפרויקט "ביאליק מול הים" בקרית ים א' וכי נותרו למכירה דירות אחרונות לאכלוס מיידי.

פרויקט "ביאליק מול הים", שהוקם במסגרת תמ"א 38, מציע 36 דירות, פנטהאוזים מפוארים של חמישה חדרים במפלס אחד עם מרפסת שמש גדולה המשקיפה לים וכן דירות גן מיוחדות של ארבעה חדרים וחצי עם גינה של כ-80 מ"ר.

קבוצת כפיר מציעה עכשיו תנאי רכישה מיוחדים: 10 אחוז ממחיר הדירה משלמים כעת, ו-90 אחוז מהסכום בעת האכלוס ללא הצמדה. בנוסף, נפתח פנטהאוז לדוגמה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדירה, מהסביבה ומהנוף.

המיקום של הפרויקט נבחר בקפידה. הוא נמצא בלב העיר בקרבת מוסדות חינוך, בריאות, בתי כנסת ופארק ובמרחק דקות הליכה ספורות מהים עם נגישות אופטימלית לצירי תחבורה ראשיים. בשל המיקום המנצח ובשל מחירי הדירות האטרקטיביים, רוב הרוכשים בפרויקט הם זוגות צעירים.

חברת עיצוב הפנים "נועם דיזיין", שמלווה את קבוצת כפיר, אחראית על תכנון הפנים של הפנטהאוזים המפוארים. היא שמה דגש בעיקר על חלל המטבח ועל חלל האירוח הגדול המשקיפים לנוף הים הפתוח.

המחירים: דירות גן – החל מ-1.35 מיליון שקלים, פנטהאוזים החל מ-1.6 מיליון שקלים.

קבוצת כפיר מציינת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.

מרכז מכירות: "כפיר סנטר", אח"י אילת 34 קריית חיים, טלפון: 8026*

חדשות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות