fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כפיר במבצע שווה: קנו דירה במגדלים, קבלו החזר כספי

קבוצת כפיר, הבונה את מגדלי OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים, יצאה במבצע המוגבל ל-100 דירות בלבד: כל רוכש דירה יקבל מהחברה 12 צ'קים של החל מ-3000 שקלים בחודש
OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן | קבוצת כפיר
OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן

קבוצת כפיר, הבונה את מגדלי OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים בשכונת גלי ים החדשה, מציעה מבצע ייחודי: לאחר מסירת הדירה לידיכם, תקבלו מהחברה 12 צ'קים, בסכום של החל מ-3000 שקלים בחודש. המבצע מוגבל ל-100 דירות בלבד.

פרויקט OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים ממוקם קילומטר וחצי מחוף הים ומציע ארבעה בניינים בסטנדרט מגורים מרשים ביותר. עד כה רכשו דירות בפרויקט 228 משפחות, והבנייה בעיצומה.

בפרויקט, – הכולל שני בניינים של 10 קומות ושני מגדלים של 25 קומות – מוצעות למכירה דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם מרפסת. הדירות מתוכננות בקפידה, ולכל דירה חנייה ומחסן קומתי צמוד. המחירים: החל  מ-1.037 מיליון שקלים.

מקבוצת כפיר נמסר כי, לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית של האדריכל זהר אלטמן, שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה. לפרויקט יש ליווי בנקאי.

לאתר הפרויקט

במקביל, החלה קבוצת כפיר בעבודות להכשרת השטח שבו היא מתכננת להקים כ-115 דירות צמודות קרקע ודירות גדולות של כ-135 מ"ר בשכונת סביוני ים בקרית ים. עבודות הבנייה צפויות להימשך כ-24 חודשים.

המכירות לפרויקט החדש בסביוני ים יבוצעו ממשרד המכירות של פרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים.

טלפון: 9688*

עוד ידיעות נדל"ן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות