fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט LUX KUK בקרית מוצקין של קבוצת כפיר בשלב עבודות הגמר

נותרו למכירה חמש דירות: שתי דירות של ארבעה חדרים, שתי דירות של חמישה חדרים ופנטהאוז מפואר, שישה חדרים, 160 מ"ר, על מפלס אחד, יחיד בקומה
פרויקט LUX KUK בקרית מוצקין | הדמיה: LUMO
פרויקט LUX KUK בקרית מוצקין | הדמיה: LUMO

קבוצת כפיר, בבעלותו של היזם אבי אוחיון, מבצעת בימים אלה את עבודות הגמר בפרויקט הבוטיק LUX KUK ברחוב הרב קוק 81 בקרית מוצקין.

הפרויקט, שהוא חלק ממהדורת מגורי היוקרה של קבוצת כפיר, מציע 10 דירות בלבד עם דירה עד שתיים בקומה בלבד, לובי מפואר ומרוצף שיש כולל מצלמות, מחסן צמוד לדירה, מערכת בית חכם, מטבח מלא של מטבחי סמל או שווה ערך (50 אלף שקלים), דלת כניסה גבוהה מעוצבת, 2.30 מ', ברזים של גרוהה, מזגן אינוורטר ומזגן נפרד בחדר שינה. עיצוב הפנים של חברת נועם דיזיין הוענק לרוכשים במתנה.

מחירי הדירות – החל מ-1.5 מיליון שקלים.

מקבוצת כפיר נמסר, כי ייחודו של הפרויקט הוא בסטנדרט המפרט המאוד גבוה שלו, כמו חימום תת רצפתי, ריצוף גרניט פורצלן 100 על 100 או 60 על 120 לבחירה, חלונות פנורמיים ועוד.

בפרויקט LUX KUK נותרו למכירה חמש דירות: שתי דירות של ארבעה חדרים, שתי דירות של חמישה חדרים ופנטהאוז מפואר, שישה חדרים, 160 מ"ר, על מפלס אחד, יחיד בקומה ברמת גימור סופר פרימיום.

לכל הפרויקטים של קבוצת כפיר ליווי בנקאי, המקנה לרוכשים את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספם ומסב להם ביטחון ושקט.

מרכז המכירות בפרויקט מגדלי אולימפיה בשכונת גלי ים בקרית ים.

קבוצת כפיר מקימה כיום כ-665 דירות בקריות – בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין בקרית אתא, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות