fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט מגורים חדש לנתיב פיתוח בקרית ים

הוועדה המקומית אישרה פרויקט חדש בשכונת סביוני ים, שיכלול שישה בניינים ו-286 דירות. מחצית הדירות יימכרו לזכאי מחיר למשתכן ומחציתן לשוק החופשי
פרויקט חדש של נתיב פיתוח בסביוני ים | הדמיה: רועי כהן - הדמיות
פרויקט חדש של נתיב פיתוח בסביוני ים | הדמיה: רועי כהן - הדמיות

קבוצת נתיב פיתוח נמצאת בישורת האחרונה לקראת פרויקט מגורים נוסף בקרית ים. הוועדה המקומית דנה ואישרה פרויקט חדש בשכונת סביוני ים, שישלב דירות במסלול מחיר למשתכן ודירות לשוק החופשי.

הפרויקט כולל 286 דירות בשישה בניינים, שלושה מהם מגדלים בגובה של 18-17 קומות ושלושה בגובה של שש-שמונה קומות. מחצית הדירות ישווקו לזכאי מחיר למשתכן ומחציתן יימכרו בשוק חופשי. תמהיל הדירות המגוון כולל דירות של שלושה-שישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בפרויקט ייבנו גם שטחי מסחר בהיקף של כ-300 מ"ר.

יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, שמחה גריידינגר: "אנו נרגשים להשיק עוד פרויקט בקרית ים. העיר נמצאת בפריחה נדל"נית, אנו מאמינים בה מאוד ופעילים בארבעה פרויקטים בעיר. קרית ים רחוקה ממימוש הפוטנציאל שלה, ואנו ממשיכים לאתר הזדמנויות נוספות. שכונת סביוני ים נחשבת לפנינה של העיר ואנו צופים ביקוש גבוה לרכישת דירות בפרויקט".

סביוני ים נחשבת לשכונה יוקרתית בקרית ים. היא מאכלסת אוכלוסייה צעירה, נגישה מאוד וקרובה למרכזי קניות, לשירותי חינוך וקהילה מגוונים ולטיילת חדשה המובילה עד לחוף הים.

קבוצת נתיב פיתוח בונה בקרית ים  כ-2,500 דירות, הנמצאות בשלבי תכנון וביצוע: פרויקט "נתיב ים" בשכונת פסגות ים כולל ארבעה מגדלים עם כ-300 דירות לשוק החופשי; בצמידות לשכונת סביוני ים מקדמת החברה פרויקט במסגרת מחיר למשתכן, המשלב גם דירות לשוק החופשי, שיכלול שישה בניינים עם כ-300 דירות; החברה אף זכתה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל על קרקע נדירה על קו הים בשכונת נווה חוף, בה היא תבנה פרויקט יוקרתי המיועד להיות שכונה סגורה עם כ-200 דירות. במקביל, החברה מקדמת תוכנית של התחדשות עירונית בשכונת אג"ש הוותיקה, שם קיים פוטנציאל לבניית כ-1500 דירות.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות