fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיבקו מול הים: 104 יחידות דיור נמכרו בתוך 48

למעלה מאלף איש, השתתפו באירוע המכירות המיוחד שהתקיים בשבוע שעבר במעמד ראש עיריית חיפה יונה יהב האדריכל אילן פיבקו, היזם ואיש העסקים יוסי לאטי
יוסי לאטי, מנכל חברת מליסרון משה רוזנבלום ואילן פיבקו (צילום: בועז אוחנה)
יוסי לאטי, מנכל חברת מליסרון משה רוזנבלום ואילן פיבקו (צילום: בועז אוחנה)

מתחם המגורים היוקרתי של חיפה "פיבקו מול הים", יוקם על ידי חברת הבנייה "לאטי יזמות" במיקום הטוב ביותר במערב חיפה. במהלך 48 שעות שבהן התנהלה המכירה המוקדמת, נמכרו 104 יחידות דיור, בהיקף כספי כולל של כ-171 מיליון שקלים.

ראש עיריית חיפה יונה יהב ברך את יזמי הפרויקט היוקרתי ואמר: "אני שמח לראות שהמתחם זוכה להצלחה גדולה והדירות נמכרות כאן כמו לחמניות טריות. אני מברך את היזם יוסי לאטי שעד עכשיו בנה ובהצלחה מאות יחידות דיור בקריות, על כך שגילה שחיפה היא העיר האטרקטיבית ביותר ואני מאחל לו ולשותפיו הצלחה ולרוכשי הדירות בפרויקט, אני מאחל שייהנו בשכונה החדשה והמדהימה הזאת שמוקמת כאן במבואות המערביים של העיר".

האדריכל אילן פיבקו, אמר, שכמי שלמד בחיפה, שמח לחזור אליה והוא גאה לקחת חלק ולהיות שותף בהקמת פרויקט יוקרתי שיציע דירות המשלבות בתוכן יוקרה ונינוחות, שמתאימות לאווירת הפרויקט הצופה לים".

היזם יוסי לאטי אמר: "אנחנו שמחים להקים כאן בחיפה פרויקט גדול ואיכותי שטרם היה בעיר ואני מודה לראש העיר ולכל הגורמים השונים בעירייה על שיתוף הפעולה שלו אנו זוכים בהקמת הפרויקט.  אין לי ספק שהבאתו של אדריכל העל אילן פיבקו לחיפה כמי שיתכנן את הפרויקט שלנו,ייצור חווית מתחם מגורים אטרקטיבית ומהנה עבור הדיירים".

פרויקט היוקרה "פיבקו מול הים" בחיפה, יכלול 152 יחידות דיור בחמישה מבנים שיתנשאו לגובה 7 קומות, ובניין נוסף בן 15 קומות. הפרויקט יתאפיין בסגנון הייחודי המזוהה עם האדריכל פיבקו, שידוע בשילוב של אלגנטיות אירופאית ואלמנטים טבעיים ופשוטים.

הפרויקט, יכלול דירות 4 חדרים, 95-105 מ"ר עם מרפסת של כ-20 מ"ר, דירות 5 חדרים, 122-126 מ"ר עם מרפסת של 25-33 מ"ר, דירות גן של 5 חדרים, על שטח של כ-125 מ"ר עם גינה ענקית על שטח של 200 מ"ר ופנטהאוזים של 6 חדרים, כ-150 מ"ר עם מרפסת ענקית על שטח של כ-100 מ"ר.

מרבית הדירות בפרויקט פונות לים והמתחם ממוקם מול פארק רחב ידיים. בכל בניין לובי כפול דו קומתי במגדל, חדר כושר ייחודי וחדשני, מועדון דיירים יוקרתי, מערכת חשמל חכם בדירות, מיזוג אוויר מרכזי וחניון תת קרקעי, בו שתי חניות לכל דירה.

מחירי הדירות מתחילים מסכום של 1.188 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים עד 4.490 מיליון שקלים לפנטהאוז יוקרתי בעל בריכה פרטית בקומה ה-15.

ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט היוקרה "פיבקו מול הים", נאמד בכ-270 מיליון שקלים. תחילת עבודות ההקמה יחילו בעוד כחצי שנה ומועד אכלוס משוער, בעוד כ-30 חודשים ממועד תחילת עבודות ההקמה.

יוסי לאטי, מנכל חברת מליסרון משה רוזנבלום ואילן פיבקו (צילום: בועז אוחנה)
יוסי לאטי, מנכל חברת מליסרון משה רוזנבלום ואילן פיבקו (צילום: בועז אוחנה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות