fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום שנת 2021 ב-Next Level עם הצוות המוביל של חיפה והקריות

רשת התיווך Next Level סיכמו השבוע את שנת 2021 שהיתה מוצלחת במיוחד.  מנכ"ל הרשת, מוטי כליפה ציין: ״שנה של צמיחה מטורפת בחברה שבנויה מאנשים טובים מאוד. נמשיך לתת שירות יוצא דופן ולתחזק מקצועית בכל הכח״
רשת התיווך Next Level חוגגת 8 שנים להיווסדה |צילום: לירן פרידמן twodomedia

בחמישי האחרון סיכמו צוות רשת Next Level בהובלתו של מנכ"ל הרשת, מוטי כליפה, את שנת 2021 שהיתה מוצלחת במיוחד בתחום הנדל״ן.

למי שטרם הכיר, ברשת ״נקסט לבל״ פועלים למעלה מ- 30 סוכני נדל"ן מקצועיים שיודעים מהשטח את מצוקת המוכרים, בעיקר ממשפרי הדיור שחשבו למכור את הנכס שלהם במחיר מסוים ומוצאים את עצמם מורידים עשרות ומאות אלפי שקלים כדי למכור ולשפר דיור לדירה חדשה.

החברה עברה שנה של צמיחה מטורפת בחברה והיא מתפתחת בכל שנה יותר ויותר.

ערב סיכום השנה היה מוצלח במיוחד ומנכ"ל הרשת, מוטי כליפה סיכם: ״ השבוע סיכמנו את שנת 2021 בחברה. זאת היתה שנה סופר מאתגרת, שנה של צמיחה מטורפת בחברה. החברה שלנו בנויה מאנשים טובים מאוד! ואני מאחל שבשנת 2022 נמשיך לגדול ולצמוח כמו שרק אנחנו יודעים, נמשיך לקחת את מקצוע תיווך הנדל"ן למקומות טובים, נמשיך לתת שירות יוצא דופן, להתחזק מקצועית בכל הכח ונמשיך לנפץ תחזיות ויעדים. שתהיה לנו שנה נהדרת והצלחה בשנת 2022״.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות