fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתיב פיתוח מציעה תשלום בהתאמה אישית בפרויקט "נתיב ים"

חברת נתיב פיתוח יצאה במבצע ומעניקה לרוכשים בפרויקט "נתיב ים" הנחה בהתאם לגובה התשלום הראשוני: שלמו כפי יכולתכם במעמד הרכישה, וקבלו הנחה בהתאם
בשורת המגדלים הגיעה זה מכבר לקרית ים | פרויקט נתיב ים של נתיב פיתוח | צילום: ליאור חורש
בשורת המגדלים הגיעה זה מכבר לקרית ים | פרויקט נתיב ים של נתיב פיתוח | צילום: ליאור חורש

חברת נתיב פיתוח יוצאת במבצע מיוחד לרוכשי הדירות בפרויקט "נתיב ים" בקרית ים: שלמו כפי יכולתכם במעמד הרכישה, וקבלו הנחה בהתאם. ככל שההון הראשוני שישולם יהיה גבוה יותר, כך גם ההנחה תגדל בהתאם – מ-30 אלף שקלים ועד 120 אלף שקל ואף יותר.

לדוגמה: עבור דירת ארבעה חדרים בקומות הגבוהות בשטח של 105 מ"ר עם מרפסת גדולה של 15.5 מ"ר, שמחירה הממוצע 1.45 מיליון שקלים, יכול הרוכש לקבל הנחה של 60 אלף שקלים, זאת אם ישלם 500 אלף שקלים הון ראשוני; אם ישלם 900 אלף שקלים הון ראשוני, הוא יקבל הנחה של כ-90 אלף שקלים, וכך הלאה. בדירות המיוחדות גובה ההנחה יכול להגיע אף ליותר מ-120 אלף שקלים.

יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן שמחה גרידינגר: "אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות תשלום מותאמים אישית. ברקע משבר הקורונה שהביא אתגרים כלכליים לציבור הרוכשים, אנו מאפשרים להם לשלם כפי יכולתם במעמד הרכישה, ובכך גם לשלוט בגובה ההנחה שיקבלו. אנו מאמינים, כי תנאי התשלום הנוחים האלה יסייעו למי שישב על הגדר לרדת ממנה, לסגור את העסקה ולרכוש את הדירה שהוא תמיד רצה".

דירות בתמהיל מגוון

פרויקט "נתיב ים" כולל ארבעה מגדלים של 17 קומות ובסך הכל כ-300 דירות. הבניין הרביעי כולל 75 דירות שמוצעות כעת למכירה. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות של שלושה, ארבעה, ארבעה וחצי, חמישה ושישה חדרים מרווחות ופנטהאוזים במפרט עשיר. שני המגדלים הראשונים כבר אוכלסו, ואכלוס המגדל השלישי יתחיל בקרוב.

הפרויקט נגיש לתחנת הרכבת והמטרונית. במרכז המתחם יוקם פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, מרחבים ירוקים ועוד. הרוכשים ייהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה.

לקבוצת נתיב פיתוח פעילות ענפה בקרית ים עם כ-2500 דירות בשלבי תכנון וביצוע. החברה מקדמת, בסמיכות לשכונת סביוני ים בעיר, פרויקט במסגרת מחיר למשתכן המשלב גם דירות לשוק החופשי. הוא יכלול חמישה בניינים ו-300 דירות. החברה אף זכתה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל על קרקע נדירה על קו הים בשכונת נווה חוף, שם תבנה פרויקט יוקרתי המיועדת להיות שכונה סגורה עם כ-200 דירות.

במקביל, החברה מקדמת תוכנית של התחדשות עירונית בשכונת אג"ש, מהשכונות הוותיקות בעיר, שבה קיים פוטנציאל לבניית כ-1500 דירות.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות