fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערבה מכאן

קבוצת הבנייה אלמוג כדאי שזכתה במכרז לבניית 288 יח"ד בחיפה מערב הפיקה את הקמפיין היקר ביותר בתחום הדיור בחיפה בעלות שלושה מיליון שקלים
קמפיין הבנייה של קבוצת הבנייה אלמוג כדאי
שלושה מיליון שקלים. קמפיין הבנייה של אלמוג כדאי (תמר רשף – אדלר ברנדס)
קמפיין הבנייה של קבוצת הבנייה אלמוג כדאי
שלושה מיליון שקלים. קמפיין הבנייה של אלמוג כדאי (תמר רשף – אדלר ברנדס)

קבוצת הבנייה אלמוג כדאי הפיקה את הקמפיין היקר ביותר בתחום הדיור בחיפה בשנים האחרונות. הקמפיין בעלות שלושה מיליון שקלים יסתיים בסוף החודש לאחר שנמכרו למעלה מ-80 אחוז מהדירות בפרויקט. החברה זכתה במכרז לבניית 288 יח"ד במורדות הכרמל הדרומיים ומשוות את הפרויקט "חיפה מערב". לטובת הקמפיין שכרה החברה את שירותי משרד הפרסום "אדלר ברנדס" מקבוצת אדלר-חומסקי.

הקמפיין הענק ליווה את הפרי-סייל  של הפרויקט, כלל סרטון פרסומת מודעות ענק בעיתונות הארצית והמקומית, שילוט חוצות בכל העיר כמו גם בתחנות הרכבת המרכזיות בתל אביב ובחיפה וקמפיין אינטרנט אינטנסיבי. גולת הכותרת הייתה צילום סרטון לטלוויזיה ברחבי העיר חיפה. צילומי הסרטון נמשכו על פני יומיים אינטנסיביים , במסגרתם הגיעו לחיפה כ-150 ניצבים ושחקנים, צעירים ומבוגרים, סטודנטים ואנשי עסקים- חלקם גם מעובדי החברה שנתבקשו לרוץ שוב ושוב במורדות הכרמל ובגבעות החול.

הצילומים החלו כל יום בחמש בבוקר, ממש לאור הזריחה ונמשכו עד לשעות המאוחרות. הפקת הענק כללה גם הצללות מפני החום בשעות היום ושולחנות לטובת שירותי קייטרינג שהאכילו את הצוות הענק סביב השעון. הלוקיישנים שנבחרו לצילומים היו: מרכז הכרמל , האוניברסיטה ופארק ההיי טייק מת"מ, אשר נסגרו לתנועה לפרקים.

"חיפה אתגרה וסקרנה אותנו במיוחד וחשוב היה לנו להציף את הפוטנציאל הרב שאנו רואים בשכונה ולכן בחרנו את הסלוגן: חיפה מתקדמת מערבה, המשקף נאמנה את ההתפתחות הטבעית של הנדל"ן בחיפה, מספר סמנכ"ל השיווק בחברת אלמוג רז שרייבר, "בנוסף, חיפשנו מסר שיגרום לאנשים להבין שהכיוון והעתיד של העיר צומח מערבה, כך גם נבחר השיר שהתאים ככפפה למסר: GO WEST, שלצליליו עוזבים כל התושבים את עשייתם היומיומית, לוקחים כל מה שאיתם ורצים לכיוון מערב העיר, על מנת לא לפספס את ההזדמנות הזאת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות