fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטבחי אלומיניום להמונים

עולם חדש של מטבחים נפתח בישראל בזכות מטבחי אלומיניו מקבוצת אסרף דובמן. לראשונה חברה ישראלית יצרה פיתוח מעולם ההייטק המתאים לחתכים שונים באוכלוסייה, בחשיבה יצירתית שתוביל את שוק מטבחי האלומיניום למהפך

 

ברוכים הבאים לעתיד. בשנים האחרונות החלה התעוררות וחשיבה מחוץ לקופסא בהשקעה במטבחי חוץ מעוצבים לגינות ומרפסות ביתיות. בזכות ניצול המרחב החיצוני ואורח החיים הישראלי, הגינה והמרפסת קיבלו במה של כבוד. חזאי הטרנדים מנבאים מהפכה עתידית בענף מטבחי החוץ, התופסים חלק נכבד מחיי היום יום. דור מתקדם של מטבחים מודרניים, שנבנו מגופי אלומיניום פונקציונליים העמידים בכל מזג אוויר ומהווים הבטחה למטבח מושלם לכל החיים.

לראשונה בארץ, חברת אלומיניו מקבוצת אסרף דובמן יצרה פיתוח מעולם ההייטק המתאים לחתכים שונים באוכלוסייה בחשיבה יצירתית וחברתית שתוביל את השוק למהפך.

בקבוצת אסרף דובמן עובדים 30 עובדים, מנכ"ל החברה חנן כהן, מומחה בתחום הייצור והפיתוח בהייטק נמצא בעיצומו של מהלך, להרחבת פעילות החברה מחוץ לישראל.  

אלומיניו מנגישה את החלום למטבחים מגופי אלומיניום לכל קהלי היעד. בטכניקה פורצת דרך ובפיתוח ייחודי ובלעדי, יוצרו שלבי אלומיניום של 20 ס”מ המתחברים בהשחלות ויוצרים גוף מטבח חזק, יציב אנטי-בקטריאלי, עמיד בפני מזג אוויר, רחיץ וקל לשימוש שאינו מתבלה או מתנפח ומחזיק לדורות.

השראה ויצירתיות. מטבחי אלומיניו צילום: יח"צ
השראה ויצירתיות. מטבחי אלומיניו צילום: יח"צ

_DSC9430AAA_copy _DSC9470AAA_copy _DSC9434AAA_copy

קפיצה אל העבר

בעבר היה נהוג לבשל בשני מטבחים נפרדים. הסבתות בישלו במטבח צדדי ושמרו על המטבח הביתי מפואר ונקי. כיום ההיסטוריה חוזרת, קהל הלקוחות מעדיף להעתיק את הטיגונים והאפייה מחוץ לחלל הבית, כיוון שהבנייה צפופה יותר. ובשונה מכל חומר גלם אחר, האלומיניום הוא הבטחה לכל החיים.

בחברת אלומיניו מסבירים שהדרישה למטבחי חוץ כוללת גם את כל מוצרי החשמל: המנגל, קולט האדים המדיח והכלים הסניטרים. את האלומיניום ניתן לחפות בכל חומר על פי דרישות של הלקוח והחברה מספקת משטחי שיש של החברות המובחרות ביותר בשוק.

עשה זאת בעצמך

את הבשורה של מטבחי האלומיניום מוביל יוסי אסרף מבעלי קבוצת אסרף דובמן. שמסביר כי באלומיניום יוצרים חינוך שוק, כך שמטבחי אלומיניום חייבים להיות נגישים לכל קהלי היעד במחיר של 3000 שקלים למטר רץ. בכך הם יוצרים מהפכה שמטבחי חוץ מאלומיניום הם לא לעשירים בלבד.

אסרף: “אני שומע על הכמיהה של הציבור למטבחי חוץ מאלומיניום, בשל הרצון ליהנות מחוויית אירוח ובמקביל להחליף בנקודת מסוימות את המטבח הביתי. כשהלקוחות נכנסים לאולם התצוגה לאט לאט רואים איך המתח מתחיל לרדת, הם מבינים שהמטבחים שאנו מעצבים עומדים בתקציב שהם שתכננו להשקיע. מחמם את הלב לראות איך מוצר הנחשב לסמל סטטוס של יוקרה, הופך לנגיש בתוך שניות. בעיני זה מהפך.

בחברת אלומיניו חושבים צעד אחד קדימה. החברה מפתחת קונספט ייחודי של מטבחי אלומיניום בהרכבה עצמית. “אני משווה את המהלך שלנו כמו: ‘איקאה למתקדמים'", אומר אסרף. “בחזון שלי לקוח שירצה מטבח אלומיניום, יוכל גם להרכיב אותו לבד. אני מנגיש את החומר לקהל והחזון הוא ‘עשה זאת בעצמך'. בעוד מספר שנים נהיה יצואנים של מטבחים באריזות לשוק בארצות הברית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות