fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהשפעות הקורונה? רוב הפנטהאוזים בשכונת אפקה נמכרו

חברת גיא ודורון לוי מדווחת על מכירת 70 אחוז מהפנטהאוזים בפרויקט שלה בשכונת אפקה. "הקורונה העלתה את הביקוש למרפסות גדולות והובילה למכירה מוגברת של פנטהאוזים", מסבירים בחברה
ביקוש גובר לפנטהאוזים. הפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה | צילום: חיפושית צלמים
ביקוש גובר לפנטהאוזים. הפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה | צילום: חיפושית צלמים

חברת גיא ודורון לוי מדווחת על ביקוש גובר לפנטהאוזים בשכונת אפקה בקרית ביאליק ומעדכנת על מכירה של כ-70 אחוז מהפנטהאוזים בפרויקט. למכירה נותרו שבעה פנטהאוזים אחרונים של חמישה חדרים בשטח של כ-140 מ"ר עם מרפסות של 70-30 מ"ר לאכלוס מיידי. טווח המחירים: 2-1.85 מיליון שקלים.

לפנטהאוזים שלושה כיווני אוויר ונשקף מהם הנוף של שמורת הטבע עין אפק. הם מתאפיינים בסטנדרט בנייה גבוה ובתוספות יוקרתיות הכוללות מטבח משודרג, תריסים חשמליים בכל הדירה, מיזוג אוויר מלא, שתי חניות ומחסן קומתי.

עד כה מכרה חברת גיא ודורון לוי את כל מלאי הדירות ששווקו על ידה בשכונת אפקה, ובסך הכל 850 דירות. כעת משווקות הדירות במגרש האחרון.

קצב הבנייה באפקה הוגבר לאחרונה, ומאות משפחות כבר התאכלסו בה. תושבי השכונה נהנים מכל היתרונות של שכונה חדשה – החל מתשתיות מתקדמות וכלה במבני ציבור, בתי ספר, גני ילדים, משרדים ומרכזי מסחר, הנמצאים בשלבי בנייה מתקדמים.

שכונה חדשנית

אפקה נחשבת לאחת השכונות החדשניות הנבנות בימים אלה בישראל. היא ממוקמת סמוך לצירי תחבורה נוחים הכוללים גישה לכביש 22, שיחברו את העיר למרכזי התעסוקה והמסחר הן בתחבורה פרטית והן בתחבורה הציבורית הכוללת אוטובוסים ומטרונית.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני: "הקורונה העלתה את הביקושים למרפסות גדולות ומרחבים פתוחים בדירות המגורים והובילה למכירה מוגברת של הפנטהאוזים בפרויקט. התקופה הנוכחית, המחייבת ריחוק חברתי, כאשר הבילוי במסעדות, אירועי תרבות וכו' הצטמצם למינימום, גרמה לאנשים לרצות בתים עם מרחבים ומרפסות גדולות שמעניקות להם תחושה של חופשיות ויכולות להציע מרחב לבילוי בשעות הפנאי. הפנטהאוזים במקרה הזה סיפקו מענה לצורך אמיתי, ולכן, להערכתי, מלבד ההצלחה במכירת כל הדירות ששיווקנו באפקה, גם הפנטהאוזים האחרונים בשכונה יימכרו בקרוב".

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות