fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת פרויקט ענק של פינוי בינוי: כנס לדיירי שכונת אג"ש בקרית ים

חברת נתיב פיתוח ערכה כנס לדיירים בשכונת אג"ש והציגה בפיהם מתווה לפרויקט התחדשות עירונית בהובלתה. לשכונה יש תוכנית מפורטת שכבר אושרה בוועדה המחוזית
תוכנית ההתחדשות העירונית. שכונת אג"ש בקרית ים | הדמיה: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים
תוכנית ההתחדשות העירונית. שכונת אג"ש בקרית ים | הדמיה: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים

חברת נתיב פיתוח ערכה כנס דיירים לתושבי שכונת אג"ש בקרית ים, שעומדת לקראת התחדשות עירונית משמעותית בשנים הקרובות. החברה הציגה את עצמה בפני הדיירים, פירטה על ניסיונה העשיר בביצוע פרויקטים ברחבי הארץ ופעילותה בפרויקטים של התחדשות עירונית בהיקפים משמעותיים. כמו כן הציגה בפניהם מתווה ראשוני לחידוש השכונה שיבוצע בהובלתה של הקבוצה.

לשכונת אג"ש יש תוכנית מפורטת שכבר אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה לבניית כ-1600 דירות חדשות במקום כ-280 דירות קיימות שנבנו בשנות ה-50. התוכנית מחלקת את השכונה לשישה מתחמי פינוי בינוי שונים שכל אחד מהם (כ-30 בעלי דירות) יכול להתאגד ולהתחיל בביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית ללא קשר למתחמים האחרים ולשאר השכונה המונה כ-300 בעלי דירות.

השכונה הוותיקה ממוקמת בסמוך לטיילת קרית ים. תושביה החלו בתהליך הבדיקה לחידושה עוד לפני שני עשורים, אך נתקלו בלא מעט מאכערים ויזמים קטנים שנתנו להם מצגי שווא ופיזרו הבטחות חסרות בסיס. התושבים לא ויתרו, וביחד עם עיריית קרית ים קידמו והשיגו אישור לתוכנית מפורטת לשכונה שמגדירה כללי "עשה ואל תעשה" מדויקים מבחינת הבינוי ומקלה על הוצאתם לפועל של פרויקטים.

לאחד המתחמים כבר מונה ועד

צוות מקצועי של נתיב פיתוח מלווה דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית לאורך כל התהליך והתקופה הממושכת. החברה החלה להניע מהלך מול דיירי אחד המתחמים בשכונה ברחוב ליהמן פינת אשר, מתחם שרמת המוכנות של דייריו להליך פינוי בינוי היא הגבוהה ביותר. הדיירים כבר מינו ועד למתחם שיתנהל מול חברת נתיב פיתוח לקידום התהליך.

יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, שמחה גריידינגר: "אנו עמלים כיום לקבל את אמונם של דיירי שכונת אג"ש, כדי שיבחרו בנו לבצע להם פינוי בינוי בבתיהם ונראה שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו בטוחים כי הניסיון העשיר שלנו והמדיניות שלנו ששמה את בעלי הדירות כשותפים אסטרטגיים שלנו לתהליך, יתרמו להחלטה שלהם להתקדם איתנו".

נתיב פיתוח בונה בימים אלה את פרויקט "נתיב ים" בשכונת פסגות ים בקרית ים הכולל ארבעה מגדלים של 17 קומות עם כ-300 דירות. לאחרונה זכתה החברה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה לקרקע לבניית 141 דירות לשוק החופשי על קו החוף בשכונת נווה חוף בקרית ים. מדובר בשכונה סגורה ייחודית עם כ-200 דירות. בנוסף בונה החברה פרויקט במסגרת מחיר למשתכן המשלב דיור חופשי במתחם לכיש הכולל כ -270 דירות.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות