fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות הקורונה: ביקושי שיא לפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות

חברת יובל אלון מדווחת על מכירת 50 דירות בהיקף כספי של 70 מיליון שקלים במהלך חודש ספטמבר בפרויקט שהיא בונה בגבעת הרקפות
הפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ
הפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ

ביקושי שיא לפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות. חברת יובל אלון מדווחת על מכירת 50 דירות בהיקף כספי של 70 מיליון שקלים במהלך חודש ספטמבר בפרויקט שהיא בונה בגבעת הרקפות בקרית ביאליק.

מנהל משרד המכירות בקבוצת יובל אלון, רונן זזון: "על אף הסגר הכללי, ענף הנדל"ן שנחשב חיוני ממשיך לפעול ביתר שאת. המציאות החדשה לצד ביקושי שיא בהם נתקלנו, דרשו מאיתנו לבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לספק מענה הולם למתעניינים בפרויקט. משרד המכירות זמין כל העת באמצעות פגישות מקוונות (זום) עם אנשי המכירות, שבמהלכן מוצגות הדמיות מוחשיות ומדויקות בשילוב כל המידע הרלוונטי.

הפרויקט של חברת יובל אלון בגבעת הרקפות מציע לראשונה באזור הקריות היצע מגוון של דירות שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים במפלס אחד ודירות גן מעוצבות עם גינות תלויות בכל קומה. הפרויקט הוא המשך ישיר למתחם השכונה הפרטית הממוקמת על שטח של כ-37 דונם, שבמרכזה הוקם לאחרונה הפארק ע"ש יצחק שמיר בשילוב בריכת דגים אקולוגית, שסוחף אליו מבקרים רבים מהאזור.

לרשות דיירי המתחם עומדים כל מוסדות הציבור שכבר פועלים בגבעת הרקפות, בהם בית ספר, גני ילדים, מעונות יום, קופת חולים ומרכז מסחרי.

על חברת יובל אלון

חברת יובל אלון הוקמה בשנת 1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות