fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להגשים חלום

סף דור לייצור דלתות פנים צילום פרטי
סף דור לייצור דלתות פנים צילום פרטי

בשדרות ההסתדרות 160 במפרץ חיפה ממוקם אולם הבית של המפעל לייצור דלתות פנים סף דור-דלתות ועוד. את אולם התצוגה מנהלת עמליה יוסיפוב, המעניקה ללקוחותיה את השירות האישי, האדיב והאכפתי.

חברת סף דור מתמחה בייצור דלתות פנים בישראל. החברה החלה בייצור בשנת 2005 ומתחילת דרכה, שמה לה למטרה לתת ללקוח את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. במפעל החליטו לשים למטרה להגשים ללקוח את חלומותיו בכל הנוגע לעיצוב דלתות הפנים התורמות למראה הבית כולו.

סף דור מביאה את הרעננות והחדשנות שבעולם דלתות הפנים, תוך שימת דגש על עיצוב עכשווי, יצור מדויק וגימור מושלם עד הפרט האחרון, והכל ביצור כחול-לבן.

כל תהליך הייצור, מהדלת ועד למשקוף מיוצר בישראל, תוך התחשבות למידות המקובלות, האקלים הישראלי ושימת דגש לדלת איכותית ועמידה בפני מים. סף דור עובדת תחת התאמה מוחלטת לתקן הישראלי, ובעלת תו תקן ישראלי ממכון התקנים וכמובן הייצור במפעל תחת התנאים הדרושים מתקן ISO 9001, אשר קיים בחברה, והכל בכדי לתת לך הלקוח את מה שתמיד חלמת ובאיכות ללא פשרות.

אולם התצוגה רחב הידיים מכיל מגוון רחב של דגמים המשלבים אלמנטים של עץ וצבע וכך ניתן לבחור בדגם המתאים ביותר.

סף דור לייצור דלתות פנים  צילום פרטי
סף דור לייצור דלתות פנים צילום פרטי

“לסף דור יש את חומרי הגלם האיכותיים, האמינים  והמצוינים ביותר בשוק”, אומרת יוסיפוב, “מדובר באחד מהמפעלים שמיצרים את חומר הגלם האיכותי בשוק הדלתות. יש פה דלתות פולימריות, מוגנות מים, עליהם כמה שנות אחריות. מצד שני אם לקוח ירצה דלת פשוטה יותר, גם בדלתות האלה יש מגוון רחב מחומר גלם שהוא מאוד איכותי. אנחנו עובדים עם אם די אף ירוק, חומר שעמיד בלחות”.

בין המגוון הרחב של הדלתות, ניתן למצוא את דגם תבור, דלתות כנרת העמידות בפני מים ומזיקים, דגמי דלתות צבע בתנור האיכותיים והיוקרתיים. גם המילויים של הדלתות קיימים מכל הסוגים. הלקוחות מקבלים מוצר איכותי ואחריות על המוצר. בסף דור מייצרים במקום אחד גם את הדלתות וגם את המשקופים העמידים בפני מים. ניתן לבחור בין משקופים עגולים, מרובעים, משולבים ומשקופים נסתרים בקו אפס למראה יוקרתי וחדיש.

“בכל השוק לא נותנים דלתות מעבר למידות סטנדרט, אבל אנחנו מייצרים דלתות מיוחדות ומשקופים במידות לא סטנדרטיות ורחבים מיוחדים, על פי דרישת הלקוח”, אומרת יוסיפוב. “חומר הגלם שהלקוח מקבל הוא הכי איכותי בשוק ובמחיר חסר תקדים. המתקין שעובד בחברתנו נחשב לידי הזהב של התחום”.

המפעל עומד ברמה הטכנולוגית בין הגבוהות והחדישות ביותר בארץ וזאת בזכות המיכון החדיש והייחודי הקיים בו. אנשי המקצוע הינם הטובים בתחומם. “אני רואה רק את טובת הלקוח, מאמינה בשירות ובאמינות כערך עליון. השירות שלנו הוא אדיב ואכפתי ודואגים לכל פרט. גם האחריות אצלנו היא אחרת כי אנחנו חנות הבית. יש פה אבא ואמא וללקוחות יש למי לפנות”.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות