fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יריד נדל"ן יתקיים לראשונה בצפון

היריד יאגד את כל הפרויקטים הקיימים בצפון, בהשתתפות אנשי מקצוע ויתקיימו הרצאות שיעזרו להבין האם כדאי באמת לרכוש, לשפר או להשקיע בנדל"ן
אחד מהפרויקטים בצפון. פינסקר אלגנס ( הדמיית מחשב: אדריכל משה ציון)
אחד מהפרויקטים בצפון. פינסקר אלגנס ( הדמיית מחשב: אדריכל משה ציון)

יריד הנדל"ן יתקיים בתאריכים 13-15.3.15, במרכז הקונגרסים בחיפה, בכדי לתת למתעניינים תמונה כוללת על רכישת דירה וכל הדברים שכלולים בכך. ביריד יקחו חלק קבלנים, חברות שיווק נדל"ן, בנקים למשכנתאות, עורכי דין, מעצבים, חברות ביטוח, אנשי מקצוע לבית ואחרים.

מחברת קונספטים, שהיא בין יזמי היריד נמסר כי מטרתו היא להביא לתושבי הצפון את כל הפרוייקטים המעניינים והרלוונטים עבורם, יריד ייעודי המאגד עבור הרוכשים את כל הפרוייקטים המקומיים בצפון, מתוך ההנחה שמי שגר בצפון, מעוניין גם לקנות דירה באזור זה.

בנוסף, על מנת לעזור לקהל המבקרים להבין באמת האם כדאי לרכוש, לשפר, או להשקיע בנדל"ן, יתקיימו ביריד סדרה של הרצאות מפי מיטב המומחים בישראל. במסגרת ההרצאות יוכלו המבקרים להנות ממידע נרחב ומפורט בכל התחומים החשובים לרוכשי דירות, משלב ההחלטה ועד לקניית הנכס המיוחל.

"המגוון הרחב של פרוייקטים במקום אחד מקל על הקונה הפוטנציאלי וחוסך לו כיתות רגליים. המבקר נחשף לכל הפרוייקטים הקיימים בסביבה המבוקשת עבורו במקום אחד" מסביר רני שלבי מנהל שיווק ומכירות בחברת קונספטים. כל אשר יעלה על דעתו, ימצא תחת קורת גג אחת: כל הפרוייקטים, תשובות לשאלות, פתרונות ונותני השרות הטובים ביותר לבחור מהם".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות