fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלן ויזם הבניה הקרייתי שעשה מהפכה

חברת י.א בניה של יוני אלבכרי הופכת כל מבנה לחלום, בליווי אישי של הלקוח עם צוות מקצועי ובשקיפות מלאה. בכל סוגי עבודות הבניה החברה עושה מהפכה במחירים ובתוצאות הסופיות
יוני אלבכרי. צילום: עצמי
יוני אלבכרי. צילום: עצמי

עם ותק של יותר משלושה עשורים, חברת י.א בניה ופיתוח בבעלותו של יוני אלבכרי, היא אחת מחברות הבניה הגדולות באזור. החברה עוסקת בבניית מרפסות, מעליות, מרחבים מוגנים, חיזוק מבנים וכן בניית בתים פרטיים, מבנים מסחריים ושיפוצים כלליים.

העבודה בחברת י.א בניה ופיתוח מנוהלת על ידי מפקח צמוד, עורך דין, מהנדס ואדריכל לכל פרויקט בליווי אישי עם הלקוח. הייחודיות של החברה היא בהיותה חברה פרטית ולא חברת יזמות, עם עובדים מקצועיים שנבחרים בקפידה לביצוע העבודות.

חברה ייחודית בנוף הקרייתי

יוני אלבכרי, הבעלים של החברה סיפר על הייחודיות שלה : "הדבר שמייחד כל חברה פרטית הוא היחס האישי ללקוחות. הלקוח מקבל את כל הפתרונות הנדרשים, מטיפול בהיתרי בנייה, עד לרעיונות עיצוביים לבית או למבנה. בנוסף אנחנו לא מעמיסים במספר הפרויקטים לאורך אותה תקופה, על מנת שנוכל להתמקד בלקוחות ולתת מאה אחוז מעצמנו". אלבכרי עצמו רוב הזמן נמצא בשטח על מנת לוודא שהכל מתבצע כשורה ונמצא בקשר ישיר עם הלקוח לאורך כל הפרויקט עד רגע קבלת המפתחות

מעוניינים בשיפוץ? לקבלת הטבה ייחודית ושיחת ייעוץ, השאירו פרטים

עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות

לא מזמן ביצעה החברה פרויקט מסחרי למרפאת נשים גדולה בקריות. במהלך העבודה נעשה שיפוץ כללי לכל המרפאה וכל משך זמן השיפוצים הרופאים עדיין עבדו. החברה דאגה לרופאים לאזור עבודה זמני במקום על מנת שלא יאלצו לעצור את עבודתם ויוכלו להמשיך לקבל מטופלים במרפאה. אלבכרי מוסיף: "העבודה נעשית ברובה כאשר הדיירים או בעלי העסק נמצאים במקום, ולכן אנחנו מקפידים לעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוחות ומקפידים על יושרה".

פרויקט של י.א בניה ופיתוח | צילום: עצמי
פרויקט של י.א בניה ופיתוח | צילום: עצמי

דגש על יצירתיות

חברת י.א בניה ופיתוח שמה דגש על יצירתיות ובידול בין הפרויקטים. מהנדסים ומפקחים הם אנשי מקצוע הנחוצים כמעט בכל פרויקט, וגם בנושא זה, החברה לא מתפשרת ושוכרת את שירותיהם של הטובים ביותר, ודואגת לעבודה עם חומרי גלם וציוד מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.

חברת י.א בניה ופיתוח בביצוע פרויקט | צילום: עצמי
חברת י.א בניה ופיתוח בביצוע פרויקט | צילום: עצמי

עיקר הפרויקטים של החברה ממוקמים בקריות ובחיפה, כך שתושבי האזור יכולים לקבוע פגישה אישית עם אנשי החברה לפני שהם חותמים על חוזה עבודה. המיקום הגיאוגרפי מקל על תיאום הפגישות ומאפשר להם לבצע מעקב אחר הפרויקטים בזמן אמת. בקרוב, אלבכרי יחד עם צוות העובדים המקצועי יחלו לעבוד על פרויקטים חדשים גם באזור מהרכז.

יחס אישי

המוטו של החברה הוא ללוות את הלקוח, החל מתחילת הפרויקט ועד לסיומו. " אנו לא מוכנים להתפשר על מקצועיות ומעניקים לכל פרויקט ופרויקט את תשומת הלב הדרושה לו, עד למוצר הסופי." אומר אלבכרי, "אנחנו כאן על מנת להפוך כל מבנה לבית חלומות, לשפר, לשנות ולשדרג את חווית העבודה והמגורים".

מעוניינים בשיפוץ? לקבלת הטבה ייחודית ושיחת ייעוץ, השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות