fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ידעתי שיגיע היום והשם שלי יתנוסס על אתר בנייה"

לתת ללקוחות את מה שהם רוצים. ניר דהן צילום: דורון גולן
לתת ללקוחות את מה שהם רוצים. ניר דהן צילום: דורון גולן

מגיל צעיר ידע ניר דהן שיעסוק בנדל"ן ודמיין איך הוא בונה בניינים. לפני שבע שנים נכנס לתחום. בימים אלה הוא מקים את משרדי החברה החדשים, שיספקו את כל השירותים הנדרשים ברכישת נדל"ן, על ידי אנשי מקצוע במהירות וללא עמלת תיווך

אם יש מישהו שכבר מגיל צעיר ידע שהקריירה שלו נמצאת בעולם הנדל"ן, הרי שזהו ניר דהן, מי שעומד בראש חברת סנטרל נדל"ן, החברה המובילה לשיווק וניהול פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן שבימים אלו מוציאה לאור שיטת שיווק ייחודית שמותאמת לעולם המהיר שבו שאנו חיים.

דהן, נשוי למורן ואבא לאלעאי בן השלוש וינאי בן השלושה חודשים, חי את עולם הנדל"ן מאז היה נער. "כבר אז היו לי חלומות לבנות בניינים" הוא מספר "הייתי מסתכל על בניינים ורואה איך בונים אותם, את כל מה שמתרחש מסביב ואמרתי לעצמי שיגיע היום והשם שלי יתנוסס על מנוף באתר בנייה". החלום הפך למציאות עבורו כאשר לפני שבע שנים החל את דרכו בעולם הנדל"ן ומאז הוא ממשיך לצעוד בו.

לתת ללקוחות את מה שהם רוצים. ניר דהן צילום: דורון גולן
לתת ללקוחות את מה שהם רוצים. ניר דהן
צילום: דורון גולן

ההתחלה הייתה בשכירות בתחום הנדל"ן ולאחר מכן עבר לתחום המכירות. מרבית העבודה התרכזה בדירות להשקעה ובמקביל לעבודה העמיק דהן את הכרתו בעולם הנדל"ן בלימודים נוספים כמו תחום המשכנתאות, יזמות והתחדשות עירונית וניהול פרויקטים בבנייה.

בימים אלו, כשתחום הנדל"ן נמצא בתנופה חסרת תקדים, יזם דהן פרויקט ייחודי שיתקיים במשרדים החדשים של החברה במתחם וי-סנטר שבצומת קרית אתא. חברת סנטרל נדל"ן מקימה שם את משרדיה החדשים שישתרעו על 130 מ"ר ותספק למעשה את כל השירותים הנדרשים בעת רכישת נדל"ן על ידי אנשי מקצוע, בפרק זמן מהיר וללא עמלת תיווך.

"במשרדי החברה ישבו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה" מסביר דהן "כמו יועץ משכנתאות, עורך דין, אדריכל, שמאי, מעצבת וכדומה ולמעשה מדובר במתן אפשרות למצוא נכס ובאותו יום, באותו מקום, לקבל את כל השירותים הנלווים, החל מייעוץ משכנתא, חוזה באמצעות עורך דין ואפילו מעצבת פנים שתוכל לעזור בכל מה שנוגע לעיצוב הדירה. זה דבר ייחודי שמאפשר ללקוחות לצאת ביום אחד עם עסקה מושלמת ובכך לחסוך המון זמן וכסף של התרוצצויות מאיש מקצוע אחד לשני".

את הנכסים ניתן לבחור באמצעות תוכנה מיוחדת שמפעיל דהן שבה נמצאים פרויקטים של קבלנים בקריות. באמצעות התוכנה הוא יכול לעזור ללקוח לפלח את שוק הנדל"ן לפי גורמים שונים כמו מיקום, גודל, קומה, מחיר, וכדומה ולמצוא במהירות את הנכס שהכי מתאים לרצונותיו וכספו של הלקוח.

"עבורי זה אתגר מהמעלה הראשונה למצוא ללקוחות שלי בדיוק את מה שהם מחפשים” אומר דהן "עסקה טובה, במחיר טוב, לפי הפרמטרים שהלקוחות רוצים, זה מאתגר אותי כל פעם מחדש למצוא את העסקה המושלמת וזה הסיפוק שלי, לדעת שהצלחתי לתת ללקוחות שלי בדיוק את מה שהם רוצים".

אהבתו של דהן לעולם הנדל"ן הביאה אותו גם להוציא חוברת מידע בשם "המדריך המוביל להשקעות נדל"ן בקריות" וכיום הוא מחזיק במאגר מידע ענק של פרויקטים של דירות חדשות מקבלנים אותן הוא משווק ללקוחות, ללא עמלת תיווך. גם הקבלנים כבר מכירים ביכולות השיווק שלו והם מעבירים לו את כל המידע הרלוונטי שנוגע לפרויקטים חדשים שנבנים בקריות. דהן עושה גם פרויקטים בבלעדיות כמו תמ"א 38 בקרית ביאליק ובקרית שמואל, ליווי דירות תמ"א 38, ושיווק מגרש ברחוב חומה ומגדל בקרית חיים עליו יבנה בנין מגורים איכותי.  בעוד זמן קצר מתכנן דהן להוסיף את תחום של פעילות למשרדו, ליזום ולהוציא לפועל פרויקטים ייחודיים בתחום הנדל"ן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות