fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפה: פנטהאוז בשכונת רמת הנשיא נמכר ב- 2.9 מיליון שקלים

מדובר בפנטהאוז המשתרע על שטח של כ- 170 מ"ר בנוי ועוד כ~ 100 מ"ר מרפסות.
רמת הנשיא בחיפה
רמת הנשיא בחיפה (קרדיט הדמייה: וויאפוינט)
רמת הנשיא בחיפה
רמת הנשיא בחיפה (קרדיט הדמייה: וויאפוינט)

החברות גב ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB, ורסקו, מקבוצת ישרס, המקימות את שכונת "רמת הנשיא", הודיעו השבוע כי מכרו את אחד הפנטהאוזים בפרויקט במחיר של 2.9 מיליון שקלים. מדובר בפנטהאוז המשתרע על שטח של כ- 170 מ"ר בנוי ועוד כ- 100 מ"ר מרפסות. הפנטהאוז בנוי כדופלקס בקומות ה-14-15 של בניין הכולל 6 קומות והוא כולל מפרט טכני עשיר וחלל כפול בסלון ובפינת האוכל.

הפנטהאוז הוא חלק מקולקציית הדירות המיוחדות, שהוציאה החברה למכירה לפני מספר חודשים. מדובר על דירות לא קונבנציונאליות, גדולות ומרווחות במיוחד. בין הדירות הייחודיות יש גם דירות גן, דירות בנות 6-5 חדרים, הכוללות גינות ומרתפים המשתרעים על שטח של כ- 30 מ"ר בקומה תחתונה נפרדת, המתאימה במיוחד לילדים מתבגרים, למשרד ביתי, לחדר אירוח, חדר משפחה או כל שימוש אחר, תוך שמירה על פרטיות מרבית.

הדירות הייחודיות המוצעות למכירה נמצאות בבניינים הרביעי, החמישי, השישי, והשביעי, שאכלוסם יחל בחודש יולי הקרוב. פרויקט רמת הנשיא נבנה על שטח של כ- 200 דונמים, מתוכם כ- 60 דונם שטח בנייה לבניינים. הפרויקט ממוקם במורדות המערביים של הכרמל, בלב שמורת טבע ירוקה. בשכונה יוקמו למעלה מאלף יחידות דיור, בכ- 18 מגדלי מגורים, בני 9-22 קומות, והיא השכונה הראשונה בחיפה המתוכננת מראש כשכונה שלמה, הכוללת פארק מרכזי ושטחים ירוקים נרחבים, וכן מרכז מסחרי. הקמת המרכז המסחרי כבר החלה. העוגנים המרכזיים במרכז יהיו שופרסל וסופרפארם, ובימים אלה החל שיווק השטחים המסחריים. כמו כן, קיימים בשכונה מגרשים המיועדים להקמת מוסדות ציבור כגון בית ספר, גני ילדים ומעונות יום.

בפרויקט דירות בנות 3, 4 ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים, דירות גן, פנטהאוזים ודופלקסים, שנבנו בתכנון אדריכלי מוקפד. תשומת לב מיוחדת הוקדשה לכך שלכל הדירות תהיינה מרפסות גדולות – הרבה מעבר למקובל בשוק, ולמרביתן נוף לים. במגדלים מוקמים שטחים ציבוריים לרווחת הדיירים כגון מועדון דיירים, וחדר דואר.

בפרויקט קומה לדוגמא, הכוללת 4 דירות, המתוכננות בסגנונות שונים ועד הפרט האחרון. הקומה לדוגמא מתוכננת בהתאם למפרט ולסטנדרט הפרויקט, וזאת על מנת לאפשר התרשמות מקסימאלית מן הדירות, לרוכשים השונים בפרויקט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות