fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוצות המפרץ: שלוש עסקאות חדשות ב-120 שקלים למ"ר

מתחם האאוטלט חוצות המפרץ בחיפה, מקבוצת אשטרום נכסים וקניוני עופר מתחדש בשלוש רשתות מובילות: רשת הרמוניה לבית, רשת הקוסמטיקה סאקרה ורשת האופנה רנואר
אאוטלט חוצות המפרץ
מתחם האאוטלט חוצות המפרץ (צילום: יח"צ)

מתחם האאוטלט חוצות המפרץ בחיפה, מקבוצת אשטרום נכסים וקניוני עופר מתחדש בשלוש רשתות מובילות: רשת "הרמוניה לבית", רשת הקוסמטיקה סאקרה ורשת האופנה רנואר. רשת הרמוניה לבית הרשת המתמחה בעיצוב הבית, ממוקמת במתחם לעיצוב הבית ומעוצבת על פי קונספט חדש וראשוני ברשת. הסניף החדש ישתרע על פני שטח של כ-570 מ"ר ודמי השכירות: 120 שקלים, למ"ר.

רשת האיפור והקוסמטיקה  (סקארה), ממוקמת במתחם outlet המותגים ותשתרע על שטח של כ- 165 מ"ר ובדמי שכירות: 120 שקלים למ"ר. הסניף החדש עוצב על-פי הקונספט של המותג: חנות חווייתית המציעה מוצרי קוסמטיקה איכותיים ובמחירים נוחים הכוללת מגוון עצום של מוצרים במספר קטגוריות שונות: מוצרי איפור, מוצרי טיפוח, מוצרי טואלטיקה, מוצרי שיער, מוצרי שיער מקצועיים ועוד.

החנות החדשה של רשת רנואר, משתרעת על שטח של כ 400 מ"ר ודמי השכירות: 120 שקלים למ"ר. הסניף החדש מעוצב על פי הקונספט העיצובי החדש של הרשת , הכולל בגדי נשים וגברים תחת קורת גג אחת .

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות