fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת שרביב פותחת דירה לדוגמה בפרויקט URBAN TOWER בקרית מוצקין

פרויקט URAN TOWER של חברת שרביב במשכנות אמנים מתנשא לגובה של 21 קומות. הדירה לדוגמה, בעיצובה של דפנה עברי, ממוקמת בקומה ה-20
דירת 6 חדרים לדוגמה בפרויקט URBAN TOWER של חברת שרביב בקרית מוצקין | צילום: עינת דקל
דירת 6 חדרים לדוגמה בפרויקט URBAN TOWER של חברת שרביב בקרית מוצקין | צילום: עינת דקל

חברת שרביב פותחת דירה לדוגמה בפרויקט URBAN TOWER שהיא בונה בשכונת משכנות אמנים בקרית מוצקין. מדובר בדירת שישה חדרים בקומה ה-20 של המגדל, בשטח של 146 מ"ר פלוס 24 מ"ר מרפסת עם נוף לים.

אכלוס קרוב

במגדל, המתנשא לגובה של 21 קומות, 98 דירות בתמהיל מגוון של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים. המגדל נמצא בחלק המערבי של השכונה, הממוקמת בשטח שבו שכן בעבר המחנה הצבאי כורדני, כך שכבר מהקומה השלישית נשקף נוף לים.

בפרויקט נותרו למכירה דירות אחרונות לאכלוס קרוב. הפגישות במשרד המכירות נעשות בהתאם לתקנות התו הסגול של משרד הבריאות.

זוגות צעירים ומשפרי דיור

סמנכ"לית השיווק של חברת שרביב, שרה אילין: "מספר המתעניינים בפרויקט גדול, והבנו שאין טוב יותר ממראה עיניים, כדי להעביר לרוכשים הפוטנציאליים את חוויית המגורים פנים מול פנים ולתת להם להתרשם במו עיניהם מתכנון הדירה. השכונה וגם הפרויקט מושכים אליהם אוכלוסייה איכותית של זוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר ומהסביבה שמחפשים איכות בנייה וסטנדרט גבוה".

הנוחיות מנצחת

מעצבת הפנים דפנה עברי, שעיצבה את הדירה לדוגמה: "הדבר הראשון שעמד לנגד עיניי בבואי לתכנן את הדירה היה נוחיות ומרחב, כי בסופו של יום הנוחיות מנצחת. בעיצוב הדירה ביקשתי להעביר תחושה של יוקרה, התחדשות, ניקיון וחמימות. עשיתי זאת באמצעות צבע לבן שמככב במטבח ובווילונות. הריצוף בחזות בטון בהיר, כמעט לבן, מקנה תחושת סדר וניקיון.
"בזכות קיר בפינת אוכל שמחופה במראה מועצמת תחושת המרחב. שזרנו נגיעות בשחור עדין ואלגנטי בגופי התאורה, באקססוריז ובריהוט.
"לחימום האווירה ולתחושת רוגע נעשה שימוש בשליכט בטקסטורת עומק, אש בקמין ועץ טבעי. דוגמה לכך היא שולחן האוכל העשוי פלטת גזע עץ על גבי רגלי זכוכית שקופה".

ידיעות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות