fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הראשונים להיות שם: פרויקט דירות היוקרה בצפון קרית חיים

קבוצת אדרת החלה בשיווק פרויקט דירות היוקרה 'הראשונים בוטיק', הממוקם ברחוב הראשונים 92 בקרית חיים. שיכלול 10 דירות, דירה או שתיים בכל בקומה, במבנה של שש קומות. מהחברה נמסר כי עם תחילת שיווק הפרויקט, נמכרו ארבע דירות בבניין. מחירן החל מסכום של 1.8 מיליון שקלים והפרויקט יהיה בליווי בנקאי של בנק הפועלים.
פרויקט הראשונים 92 קרית חיים | הדמיה - AVA STUDIO

הפרויקט ברחוב הראשונים 92 בקרית חיים הצפונית, שכבר יצא לדרך ונמצא כעת בשלב בניית השלד, יכלול, בין השאר, פנטהאוז יוקרתי בודד בקומה, בעל חמישה חדרים ומרפסת על שטח של 130 מ"ר.

בנוסף, ייבנו בבניין דירות 5 חדרים מרווחות על שטח של כ-127 מ"ר ומרפסת בגדלים של 13-18 מ"ר, דירות 5 חדרים, על שטח של כ- 118 מ"ר ומרפסת על שטח של 13 מ"ר.

פרויקט הראשונים 92 קרית חיים | הדמיה – משרד אדריכל מיקי אוטמזגין

בבניין יהיה לובי כניסה מפואר ומעוצב, בעיצובו של אדריכל הפרויקט מיקי אוטמזגין, לצד גינון סביבתי המתוכנן ע"י אדריכל הנוף ובדירות יהיה מפרט יוקרתי לכל דירה, בשיטת "הכל כלול".

לכל הדירות מרפסות מרווחות הפונות לכיוון מערב, סוויטות הורים מפנקות, ולכל דירה מוצמד מחסן ענק וחנייה.

"הפרויקט תוכנן בקפידה רבה כדי להעניק לדייריו חווית מגורים ייחודית" אמר השבוע אורן טל, הבעלים של קבוצת אדרת. "תפיסת המגורים שמה דגש על יצירת מרחב מגורים המעניק חוויה מושלמת. תכנון הפרויקט שואב השראה מעקרונות תכנון של בתים פרטיים. התכנון הכולל 1-2 דירות בלבד בקומה, ממקסם את תחושת הפרטיות והמרחב האישי, לכל דירה 3-4 כיווני אוויר, הדירות נהנות ממפתחי חלונות גבוהים ורחבים במיוחד עם שפע של אוויר ואור."

טל מוסיף: "הושם דגש על מפרטים עשירים, וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר וכל זאת תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאיכות בניה ללא פשרות. הפרויקט ממוקם בלב החלק הצפוני של קרית חיים, מיקומו הייחודי של הפרויקט מאפשר לדייריו ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, מיקום פנימי ושקט, ומצד שני קירבה לכל מה שטוב – הכי קרוב אליך."

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות