fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל נשאר במשפחה

חברת הבנייה הוותיקה זמיר, מתהדרת ביחס משפחתי וחם כלפי לקוחותיה וזה לא פלא, שכל הפרויקטים של החברה, קרויים על שם נכדיהם של בעלי החברה יעל ודב זמיר
פרויקט צופיה ברחוב הנביאים בקרית אתא הדמית מחשב
פרויקט צופיה ברחוב הנביאים בקרית אתא הדמית מחשב

י.ד זמיר חברה לבנין ונכסים היא חברה משפחתית שהוקמה לפני מספר עשורים על ידי דב זמיר. היום, עובדים איתו רעייתו יעל שדואגת לקשרי הלקוחות והניהול הפיננסי, בעוד בנם ישי, יד ימינו של אביו, בכל תחום. אחד הדברים הייחודיים בחברה, היא העובדה שזמיר בעצמו, נמצא בשטח. הוא לא רק יזם, אלא גם קבלן רשום וברגע שלקוח חותם איתו על קניית הדירה, הוא יראה אותו בשטח בכל ביקור. "זה לא כמו חברות מאוד גדולות שבאים לקנות וחותמים על החוזה עם הקבלן, אבל לא רואים אותו בשטח, אלא רואים חברה מבצעת", אומר ישי זמיר. "דירה חדשה קונים אצל משפחה" , זה מה שאנחנו מתהדרים בו.

"בשנים האחרונות, החברה מייבא קרמיקה ומוצרים נוספים לבית", מספר זמיר, "מי שקונה אצלנו דירה, יכול למצוא אצלנו במשרד הכל וזו בדיוק המטרה, שגם בזמן שאתה בא לברר על הדירה ולהתרשם מתוכניות, אתה יכול לראות ולבחור משלל הדוגמאות שיש במשרד. הרבה אנשים קונים דירה יד שניה, כי הם לא רואים מה הם קונים. אצלנו אתה מרגיש בבית, במגרש הביתי, אתה רואה את הכל וזה מוריד אבן מהלב. עם השנים המבחר גדל ומתעדכן בהתאם לתערוכות בעולם בכלל ובאיטליה בפרט".

החברה נמצאת לקראת סיום בניית פרויקט מורדי הגטאות, בו נותרו דירות 5 חדרים בודדות ושני פנטהאוזים ענקיים למכירה. מדובר בפרויקט המכיל 31 יחידות דיור וקומת מסחר בחזית הבניין.

"אחד הדברים שמאפיינים  אותנו הוא שאנו מסיימים לבנות מהר מאוד אך בד בבד לא מתפשרים על רמת ביצוע גבוה", אומר זמיר. "יש בזה יתרון, כי אנחנו בשליטה מלאה, מסיימים ועוברים לאתר הבא במלוא המרץ. בגלל שהחברה משפחתית אנו מאוד מקפידים לסיים אתר כמו שצריך, הלקוחות מרוצים ומעבירים את הצוות הלאה. יש לנו צוות עובדים קבוע, אמין, נדיב ומלוכד שעובד אתנו שנים רבות. אמנם אנחנו משפחה אבל יש עוד משפחה של בעלי המקצוע הקבועים שלנו, שאנחנו מתהדרים באמינות, בשירות ובחריצות שלהם".

פרויקט לביא ברחוב הנציב בקרית שמואל הדמית מחשב
פרויקט לביא ברחוב הנציב בקרית שמואל הדמיית מחשב

 

עוד לדברי זמיר, החברה איננה נעזרת במימון חיצוני של בנקים ואחרים, מסיימת לבנות פרויקט וממשיכה לשני. פרויקט נוסף של החברה, שיתחיל בעוד כמספר שבועות, הוא "צופיה", פרויקט בוטיק ברחוב היוקרתי הנביאים 24 בקרית אתא. מדובר ביחידות דיור מאוד גדולות, דירת גן ופנטהאוז בעלות מפרט עשיר. הבניין כולל בסך הכל 9 דירות מרווחות עם תכנון ייחודי. עם תחילת ההרשמה בפרויקט נמכרו 4 דירות וכרגע נותרו למכירה 5 דירות.

כל הפרויקטים של החברה המשפחתית נקראים על שם הנכדים של דב ויעל זמיר. צהלה, צופיה, לינוי ולביא. כך למשל, פרויקט "לינוי" הייחודי, יכלול שני מבנים, אשר ייבנו ברחוב מנדלי פינת פרישמן. הפרויקט יכלול דירות מגוונות:  4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז.  פרויקט יעל עתיד להיבנות ברחוב רמז בקרית אתא, יכלול דירות 4,5 חדרים ופנטהאוז ענק עם מרפסת מרווחת.

מלבד זאת, החברה תבצע פרויקט תמ"א 38, סופר ייחודי בקרית שמואל, הנקרא "פרויקט לביא". מדובר בבניין בן 8 יחידות דיור, עליו יתווספו יחידות דיור נוספות. "הבניין לא יראה כמו בניין תמ"א טיפוסי", הסביר זמיר השבוע, "בסוף התהליך, הבניין ייראה כמו בניין חדש וגם בו, כמו בשאר הפרויקטים, נבחר האדריכל בקפידה ותכנון הבניין בוצע על ידי משרד אדריכלי צעיר ויצירתי". כל הפרויקטים מתוכננים לצאת אל הפועל בשנה הקרובה ויעוצבו על ידי האדריכלים הטובים ביותר, איתם עובדת החברה.

פרויקט צופיה ברחוב הנביאים בקרית אתא הדמית מחשב
פרויקט צופיה ברחוב הנביאים בקרית אתא הדמיית מחשב

הערך המוסף שהחברה מעניקה ללקוחותיה, הוא שדרוג הבית מבלי לחפש את חומר הגלם הזול ביותר. "לקוח שלנו שמחליט לשדרג את הבית שלו בקרמיקה שאנו מייבאים, מבין שזה משתלם לו כי אנו מוכרים במחירים שווים לכל כיס. מעבר לזה, אנו רוצים שהמעטפת תהיה מושלמת, אנו רוצים שכל בית יהיה מושלם. כל דירה שנכנסים אליה, אפשר להבחין בטאצ' הייחודי שלנו, שחוזר על עצמו מבחוץ ומבפנים. בניגוד לאחרים, כל עוד אנחנו לא מתחילים לבנות והכל על הנייר, תכניות שינויים מבוצעות בשמחה, כמובן תחת התכנון אדריכלי. אנו ממליצים ללקוחות שלנו לשנות,  אנו רוצים להתאים את הבית ללקוח כמו כפפה ליד. לכל אחד יש אילוצים ודרך חשיבה שונה. חשוב שחוויית הקניה תהיה חיובית. חשוב לנו, שהלקוחות יהיו מרוצים, אנו מקבלים בתום ההליך המון פרגון מהלקוחות. הנחת שלנו, שלקוח חוזר לקנות דירה לדור הממשיך ומביא חברים נוספים שיירכשו אצלנו. אנו זוכים להיות מוזמנים לכל החנוכות בית, אבא שלי מתקין את המזוזה וזו אווירה מיוחדת שסוגרת מעגל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות