fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל אכלוס מתחם נוסף של צמודי קרקע בפרויקט גבעת אלונים

חברת שרביב קיבלה טופס 4 למתחם נוסף של בתים דו משפחתיים. עד היום התאכלסו בשכונה כ-500 משפחות
צמוד קרקע של חברת שרביב בפרויקט גבעת אלונים | צילום: ניצן הפנר
צמוד קרקע של חברת שרביב בפרויקט גבעת אלונים | צילום: ניצן הפנר

חברת שרביב, הבונה את פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא קיבלה טופס 4 והחלה לאכלס מתחם נוסף של צמודי קרקע דו משפחתיים. המתחם, שאכלוסו החל, כולל 28 צמודי קרקע ששטחם כ-160 מ"ר על מגרשים גדולים של כ-340-260 מ"ר ליחידת דיור. בפרויקט משווקים כיום צמודי קרקע במחיר התחלתי של 2.3 מיליון שקלים.

עד היום התאכלסו בשכונה כ-500 משפחות. בסך הכל הפרויקט כולל 20 בניינים של 18-5 קומות עם 456 דירות ועוד 154 צמודי קרקע. נכון להיום נמצאים בבנייה, בין השאר, מגדל של 18 קומות, בניין של 10 קומות ו-28 צמודי קרקע. בסך נמצאות בבנייה פעילה כ-120 יחידות דיור.

מנהלת השיווק בחברת שרביב, שרה אילין: "המצב בתקופת הקורונה חידד לאנשים את החשיבות של המרחב שבו הם חיים. הרוכשים מייחסים היום חשיבות הרבה יותר גבוהה למרחב פנימי לצורך עבודה מהבית וכן למרפסות ולגינה, והביקוש לצמודי קרקע עלה בצורה משמעותית. בחודשים האחרונים ראינו אנשים שלא חשבו לשפר דיור לפני הקורונה, והמציאות בתקופה האחרונה הדגישה בפניהם את היתרונות של בית על פני דירה, ולכן החליטו על הצעד ושדרגו לצמוד קרקע".

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 דירות בבנייה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפים באבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה נגישה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן לקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

 

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות