fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזדמנות אחרונה לרכוש דירה במחיר מוזל: 30 דירות נמכרו ביום אחד בשכונת אפקה

מדובר בהגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה, הכוללת 146 דירות שכבר נמצאות בבנייה ויאוכלסו ב-2021. לפי הערכות שמאיות, מחירי הדירות באפקה נמוכים ב-300-250 אלף שקל ביחס למחיר השוק
מגרש ההגרלה האחרונה של מחיר מחיר למשתכן בשכונת אפקה | צילום: יח"צ
מגרש ההגרלה האחרונה של מחיר מחיר למשתכן בשכונת אפקה | צילום: יח"צ

30 דירות נמכרו בתוך יום אחד בפרויקט של חברת גיא ודורון לוי בשכונת אפקה בקרית ביאליק. מדובר ביום הראשון של בחירת הדירה במסגרת ההגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה. בשל הסגר השני והגבלות משרד הבריאות, נעצר תהליך בחירת הדירות לזוכים בהגרלה, והוא יתחדש ב-26-25 ב אוקטובר, אז ייקראו הזוכים הבאים ברשימה לבחור איזו דירה ירכשו בין המעטות שנותרו.

לפי הערכות שמאיות ובדיקה שנעשתה בעבר באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, מחירי הדירות בשכונה נמוכים בכ-300-250 אלף שקלים ביחס למחיר השוק, כלומר הנחה של כ-20 אחוז. נקודת יתרון גדולה נוספת של השכונה היא העובדה שהיא כבר מאוכלסת ומוסדות החינוך בה פועלים. מועד קבלת הדירות שעל הפרק הוא במהלך 2021, זמן קצר מאוד ביחס לפרויקטים אחרים של מחיר למשתכן או פרויקטים בשוק החופשי, שלעיתים נדרשת המתנה של שנים לקבלת היתרים.

תוכנית בניין עיר (תב"ע) - שכונת אפקה | באדיבות גיא ודורון לוי
תוכנית בניין עיר (תב"ע) – שכונת אפקה | באדיבות גיא ודורון לוי

עבור הזוכים מדובר ככל הנראה בהזדמנות האחרונה לרכוש דירה במחיר מוזל, כאשר תוכנית מחיר למשתכן עתידה להסתיים ועדיין לא ברור האם משרד השיכון יכריז על תוכנית חלופית ומה תכלול. ההגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה כללה לא פחות מ-700 נרשמים, כאשר בהגרלה הארצית התחרו 17 אלף זכאים על פחות מ-800 דירות בכל הארץ. כל יתר הדירות בפרויקט כבר נמכרו, 30 אחוז מהן בשלושת החודשים האחרונים. הדירות שכעת נבחרות על ידי זוכי מחיר למשתכן הן האחרונות שנותרו מבין 998 הדירות שנבנו בפרויקט, לצד שבעה פנטהאוזים אחרונים.

מיקום מצוין עם נוף לטבע ירוק

הבניינים של חברת גיא ודורון לוי שנכללו בהגרלה האחרונה נמצאים במיקום מצוין בלב שכונת אפקה עם נוף לטבע ירוק. ההיצע כולל 146 דירות בשלושה מבנים – שני בניינים של תשע קומות ומבנה בוטיק של שש קומות. הדירות גדולות ומרווחות, כאשר דירת ארבעה חדרים משתרעת על 104 מ"ר וכוללת מרפסת של 12 מ"ר; דירות חמישה חדרים הן של 122 מ"ר ומרפסת גדולה במיוחד של 18 מ"ר ויותר. כל הדירות כוללות חנייה ולחלק מהן מחסן צמוד. מחירי דירות ארבעה חדרים –  החל מ-1.065 מיליון שקלים; מחירי דירות חמישה חדרים – החל מ-1.290 מיליון שקלים.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני: "אני מברך את הזוכים בהגרלה האחרונה ומקווה כי הליך בחירת הדירות יימשך כמתוכנן ללא עיכוב נוסף. הבניינים שעל הפרק ברמה גבוהה מאוד, דירות גדולות ויפות עם מפרט מושקע. זוהי ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה בפרויקט. מי שרוכש בשלב זה ייהנה הן מהנחה משמעותית והן מקבלה מהירה של הדירה וכניסה לשכונה מאוכלסת ומתפקדת. יש כיום זכאים רבים שמרגישים שהרכבת יוצאת מהתחנה ובצדק, והם נשארים מאחור. לצערי, לא רק שהם צודקים, אלא שהצניחה בהתחלות הבנייה תביא לפגיעה משמעותית בהיצע הדירות בשנים הקרובות ותפגע בדיוק באוכלוסייה זו שעדיין לא קנתה דירה ראשונה".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות